Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 oktober

Myle

Aanbevolen berichten

Nounou, er komt een hele discussie opgang vanwege mijn puppybericht. Ik zat even buiten en een begeleider kwam haar puppie showen aan verschillende mensen. Ze had 'm niet speciaal voor mij meegebracht. En voor de rest hebben jullie denk ik helemaal gelijk dat met 5 weken het geen goed plan is om zo'n pup mee te nemen naar je werk. Hoe schattig het ook was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tuurlijk springen er dierenmensen in de bres. En ik gun je dat genieten ook kwam echt voor jou op het juiste moment denk ik dan. En je hebt die puppie er ook niet mee beschadigd. Maar gezond was de situatie niet en daar zeg ik iets over. Verder kan ik niet veel doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puppie heeft wel een moeder voor zover ik begreep. En ik zie die begeleider nou niet zo snel aan voor een hondenhandelaar. Twee uit het nest gaan gratis  naar een vriendin. Als het handelen zou zijn zou ze er toch (veel) geld voor vragen.

Nouja, ik heb ook meer verstand van katten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Spud:

En je hebt die puppie er ook niet mee beschadigd. Maar gezond was de situatie niet en daar zeg ik iets over. Verder kan ik niet veel doen

Hè gelukkig. Ik heb 'm geen trauma gegeven voor het leven met mijn geknuffel. ;)

Ik snap het trouwens hoor, dat het niet goed is zo'n jong dier mee te nemen naar het werk. Weg bij mama. Hopelijk ligt ie nu lekker te slapen thuis of te spelen met broertjes en zusjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle je hebt niets verkeerd gedaan, genoten en neem aan dat die begeleider geen hondenhandelaar is. Die wilde even iets liefs doen, neem aan dat de pup niet 8/9 uur is gebleven. Sommigen draaien echt door hier.

Hier nog ziekjes, maar wel iets beter. Kom morgen wel terug geen zin in de drama van dat mens. Elke keer hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...