Spinder Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 (bewerkt) Soria natural megazen is iemand hier bekend mee? In de link staat de beschrijving https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/soria-natural-megazen/ ik zag het bij iemand (Jan) van het forum staan. Het aparte is wat er in de bijsluiter staat oa : bij slaapproblemen tijdens Benzodiazepine afbouw 13 oktober 2019 bewerkt door Spinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Als iets te mooi is om waar te zijn is het vaak ook te mooi om waar te zijn., maar wie weet*zucht* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Als je er zelf 100% in geloofd, werkt het. Alles werkt (tijdelijk) waar je in hoofd overtuigd van bent. Spinder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 (bewerkt) Ja dat geloof ik zeker Ik ben nu overal bang van, dus beter maar niet proberen. 13 oktober 2019 bewerkt door Spinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kzegmaarzo Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Benzo's remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verlies aan vitaminen en mineralen. En je lichaam leert het af om zelf gaba aan te maken. Zou wel beginnen met goede voeding. Zorgen voor een stabiele bloedsuikerspiegel, door losse koolhydraten te vermijden. De aanmaak van stofjes als serotonine, gaba en melatonine kan je verbeteren door te zorgen voor bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Een dergelijk middel zou kunnen helpen maar zou wel zorgen voor het hele plaatje. Dus ook bijvoorbeeld magnesium, vitamine B en D. Stofjes als creatine en glutamine verbeteren de gaba. Weet niet of het middel tegelijk met benzo's zou mogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 36 minuten geleden zei Kzegmaarzo:Weet niet of het middel tegelijk met benzo's zou mogen. Goede voeding is zeker belangrijk. maar hoe kom erachter of het middel tegelijk met de benzo’s mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 @Spinder Wat mij hielp en ik slik het nu nog steeds is magnesium. Dat remt de afgifte van glutamaat de tegen hanger van GABA. Gaba geeft rust rust rust. Glutamaat doet go go go. Magnesium remt die go go go signalen. Alle voedings supplementen met GABA erin die werken niet omdat die niet door de bloedhersen barriere komen. En die worden dus niet opgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Ik slik het nu ook weer. Maar welke , hoeveelheid en sterkte @Deligaf1? Aanvallen/rushes zijn heel heftig. Heb er alles voor over om dit eindelijk te stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden