mevrouwtje54 Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 3 minuten geleden zei Robbin: Je kan het tussen de oren zo ingewikkeld maken als dat je zelf wilt, maar uiteindelijk is het nergens voor nodig. Dat bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 2 uur geleden zei Robbin: Weer een hele stap verder vandaag, tenminste zo voelt het tot nu toe. Jeetje man wat heb ik mij goed gevoeld vandaag, niet te geloven dat het nog mogelijk zou zijn. Wel vreemd hoor als je gewend was geraakt aan mega bar slecht voelen elke dag. Dit gun ik iedereen die hier mee te kampen heeft.. Tegen de afbouwers zou ik willen zeggen: Kijk hier naar uit, want het gaat echt gebeuren! Er is echt licht aan het einde van de tunnel !!!!! Wat geweldig!! Heerlijk om te lezen @Robbin En klaag alsjeblieft goed door! Ik kijk er naar uit!!!! Robbin reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 12 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2019 @Chris72 ik heb ook last van oorsuizen door benzo, nooit eerder last van gehad. overdag hoor ik het niet, ‘s nachts wel en behoorlijk hard ook. Ik negeer het meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden