Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 13 minuten geleden zei Cleo66: Nee ha ha @Smaragd, ik had begrepen dat jij in de verste verte niet op kirk lijkt . Ik vind m zo'n geweldig personage . Zo'n onmogelijke drama queen whahaha. Moest gewoon altijd aan jou denken als ik hem zag Uiterlijk klopt niet, karakter wel een beetje haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Maar ik lig wel dubbel Bor, zo grappig. Kende het niet. Hou van die humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Misschien kan ik dan ook beter Familie Kruys gaan kijken (of ergens terugkijken). Dan heb je ook geen rottige reclame ertussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Wij zappen de reclames altijd weg. Tenminste mijn man doet dat. Ik kijk nauwelijks tv eigenlijk. Gekke dag vandaag. Kinderen terug van kamp. Moe. Ik ook Het mag droog worden van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ja en die vriendin met haar leuke Nederlands die net die bloemenman bedreigde. Moest zo lachen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Zojuist zei Bor: En hij wil z'n zaad terug. Dat vond ik nog het meest grappige haha. Maar ze had het al ingebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Wattes? Ha lol nu ben ik helemaal nieuwsgierig trek is verdwenen ook. Jeah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Hier ook droge afmelding. Maar ging niet gemakkelijk. Mooi @Myle @Bor niet te hard schoppen hè, ook al is het soms nodig. Anders sla ik je met een bos rozen in je gezicht. Tot morgen. Ga aftaaien, teveel prikkels. Opslomen. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 -Opslomen-. Is dat een bestaand woord? Anders mag het van mij direct opgenomen worden in het woordenboek der Nederlandse taal. Slaap lekker @Smaragd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Sloom lekker op @Bor. Wat het nu precies betekent weet ik niet maar ik heb wel een idee. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Wow. Ik kon nog de pincode van mijn telefoon herinneren. Het ging dus niet goed vanavond en vannacht. Ik stop wel nu. Ik voel me echt serieus beschaamd. Ik wist alleen geen andere 'oplossing' . sorry. Voor wat het ook maar waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ik heb de hele dag uitgezeten en nu had ik bier besteld. En het in een rap tempo gedronken. Wtf. Dit wil ik niet. Het kost me moeite om een bericht te plaatsen. Ik zou mezelf keihard teniet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) . 6 oktober 2019 bewerkt door Myle Niet helpend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) @Myle 2 uur geleden tik je hier nog dat je geen trek hebt, zelfs met jeah erbij. Ben er helemaal voor dat je eerlijk bent en het ook aangeeft. Daarin absoluut geen veroordeling. Knap juist Je stuurde mij wel prive een bericht, moest ik daaruit opmaken dat je al had gedronken of weer van plan was te gaan drinken? Zit hier niet in functie he! Ben gewoon mede alcoholist, die ook moeite had met de trek en dat uitsprak en het heeft weerstaan. Volgende keer gewoon eerlijk zeggen anders voel ik mij in de maling genomen. Kom op. Weet niet hoeveel je nog hebt, moet jezelf weten. Weet dat de nacht eng/hel is voor jou. Gun het je zo anders. Maar dat kan en moet ik ook niet willen regelen. Sterkte lieverd en niet weer op die kattenbak gaan zitten. 6 oktober 2019 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Niet je berichten weg gaan halen, het is wat het is. Niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ik haal niks weg. dankjewel. Ik ben te ver heen om nog iets anders te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Geeft niet. Ga lekker liggen, met de kat bij je, netflix aan Lees je morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 Doe ik. dankjewel @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2019 jij ook slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden