Smaragd Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Is ook niet goed @Myle voor mij is die oxycodon gewoon een pijnstiller, geen benzo. Maar goed is het niet nee. Tegen een ander is het altijd makkelijk praten. Welterusten, ga ook zo als het op is, nog maar 4 te gaan, halve liters, moet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Ga even keiharde muziek luisteren op de koptelefoon. Komt nooit meer goed dit, moet ook om lachen om alles. Kat struikelde in mijn beleving net over een speeltje(muis) Komt gewoon door die combi, nooit meer doen, maar heb geen pijn nu dat wel, morgen wel weer natuurlijk, zeikmiep ben ik ook. Waarom deel ik dit, had het ook kunnen verzwijgen. Snap soms niks van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Snap ik hoor. Maar daarnaast, oxycodon was voor mij het enige wat een beetje hielp. En ook wat waarschijnlijk voor een volgende/naaste verslaving zou zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 wat een zelfdestructie Myle en Smaragd voel me wat wegzakken in moedeloosheid. Hoop dat jullie hier uit komen en goede hulp krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 @lady jane weet het en ik hou nu nog eens extra van je Deze combi doe ik nooit meer, veel te vrolijk ga ik ervan worden, maar ook wazig en bang voor morgen, ws heel beroerd, nooit meer doen idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Misschien ben ik wel te verslaafd voor dit forum om eraan deel te nemen, denk ik echt weleens. Weken niet gedronken, maar die pijn en die combi, weet dat het niet goed is en toch doen. Erg dom, veel verstandige mensen gelukkig hier die dat nooit doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 @Myle wist niet dat er zo iets ernstigs bij jou was. Ja dat heb je met alle draadjes. Kan dat niet allemaal volgen. Beter gewoon een hele grote draad. Sterkte!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Heb de laatste 4 halve liters bier weg gepleurd nu. Erg geschrokken van je Myle. Had dit niet moeten delen sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Smaragd, he joh! Het kwam niet door jou. Goed dat je die 4 halve liters hebt weggedaan. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf hè? Hoeveel ik ook zelf gedronken had. Het maakt niet uit voor wie ook maar. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mezelf erg stom en dom vond. Maar dat ik verder geen oordeel heb over wie ook maar. Dus ga ervoor! Pak jezelf bijeen als het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden