Wilhelmina Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 2 minuten geleden zei Wilhelmina: Wat lief zijn jullie ♥️ Ik ben blij met jullie ♥️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 24 minuten geleden zei Wilhelmina: Ik ben blij met jullie ♥️ hoe ziek je je nu ook voelt, je zal genezen! Ik ben blij dat je ons hier hebt gevonden, zodat we je een hart onder de riem kunnen steken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 1 minuut geleden zei Kannietmeer: hoe ziek je je nu ook voelt, je zal genezen! Ik ben blij dat je ons hier hebt gevonden, zodat we je een hart onder de riem kunnen steken! Dank je wel Ikdoeertoe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 1 uur geleden zei Kannietmeer: dikke knuffel!! @Spinder en @Wilhelmina@Verbloemen Houden jullie allemaal alsjeblieft vol! Op een dag spreken we af en drinken we thee met een verse appeltaart erbij, want jullie gaan allemaal beter worden! Laat je niet gek maken door de ontwenningsverschijnselen die zo vreselijk op je inbeuken, want het zal echt over gaan. Dank je dat zou fijn zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Op 26-9-2019 om 14:37 zei Kannietmeer: super! Weet je hoeveel je eraf moet halen per dag om langzaam genoeg te gaan? De apotheek help me ik zit nu op 2 .en een halve kwart maar ik vind apotheken niet zo kundig ik vind een kwart teveel ben er ziek van en neemt nu een kwart en snijd hem door midden ik heb een medicijnen weeg schaaltje liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden