peppashooter Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 hallo allemaal, mijn naam is Andante en vanaf drie weken geleden alcoholvrij... weet bijna zeker het zo te houden maar wie weet, je kunt sommige dingen niet zeker weten. ik hoop een beetje bijval te kunnen krijgen van een of meer van U. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Hoi Andante, 3 weken is al een hele goede start en goed begin. Is dit een eerste keer dat je voor zo'n periode alcoholvrij bent of is het al vaker geweest? Ik wens je succes. Op naar week 4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Welkom @peppashooter aka Andante. Leuke namen zijn dat. En sterk dat je al drie weken zonder alcohol leeft. Mijn bijval heb je. Ik heb een paar jaar geleden de knop omgezet en ik heb er nog steeds geen spijt van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Welkom Adante, je weet inderdaad maar nooit. Mij helpt het om hier te schrijven en lezen. Drie weken niet gedronken, dat voelt wel goed zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 2 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Dank jullie allen voor de mooie ontvangst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reza Geplaatst 7 september 2019 Rapport Share Geplaatst 7 september 2019 Hoe gaat het nu met je @peppashooter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 september 2019 Rapport Share Geplaatst 7 september 2019 Houd vol @peppashooter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 15 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2019 het gaat geweldig alleen.... normaal slapen is er niet bij. ik krijg het niet voor elkaar om een normale bedrust af te dwingen. hoe doen jullie dat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Aangezien ik nu nog wakker ben doe ik het ook niet echt geweldig. Ik hoop dat het beter wordt al is er ook wel het een en ander aan andere problemen wat meespeelt waardoor ik niet slaap. Misschien is dat voor jou iets om uit te zoeken? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 18 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Ik begrijp er niets van, de drank laten staan is een makkie voor zover ik erover kan meepraten. Echter, het slapen is een waar DRAMA. En dan heb ik nog niet eens last van malende gedachten, volkomen ontspannen lig ik de nacht af te wachten en de volgende dag ben ik helemaal BRAK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden