Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo allemaal,

mijn naam is Andante en vanaf drie weken geleden alcoholvrij...

weet bijna zeker het zo te houden maar wie weet, je kunt sommige dingen niet zeker weten.

ik hoop een beetje bijval te kunnen krijgen van een of meer van U.

Geplaatst

Hoi Andante, 3 weken is al een hele goede start en goed begin. Is dit een eerste keer dat je voor zo'n periode alcoholvrij bent of is het al vaker geweest? Ik wens je succes. Op naar week 4!

Geplaatst

Welkom @peppashooter aka Andante. Leuke namen zijn dat. En sterk dat je al drie weken zonder alcohol leeft. Mijn bijval heb je. Ik heb een paar jaar geleden de knop omgezet en ik heb er nog steeds geen spijt van. 

Geplaatst

Aangezien ik nu nog wakker ben doe ik het ook niet echt geweldig. Ik hoop dat het beter wordt al is er ook wel het een en ander aan andere problemen wat meespeelt waardoor ik niet slaap. Misschien is dat voor jou iets om uit te zoeken? Succes!

Geplaatst

Ik begrijp er niets van, de drank laten staan is een makkie voor zover ik erover kan meepraten. Echter, het slapen is een waar DRAMA.

En dan heb ik nog niet eens last van malende gedachten, volkomen ontspannen lig ik de nacht af te wachten en de volgende dag ben ik helemaal BRAK.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...