Spring naar bijdragen

Hallo ik ben Wilhelmina en 73 jaar


Wilhelmina

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Cyclad58:

Melatonine mag, het is alleen de vraag of het je helpt. Slaap je er beter door en heb je een vast dag-nachtritme?

Mijn slaap wisselt dan de hele nacht wakker of een paar uur slapen veel paniek aanvallen van alles wat en derelisatie is erg beangstig  groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de nacht komt ook alles heel hard binnen als je niet kunt slapen. Ik slaap nu al 3 nachten slecht, gebruik nu weer Temazepam en dan pak ik een paar uurtjes mee. Ook bij mij ontstaat dan angst en dat is inderdaad niet fijn als de klok op bijvoorbeeld half 3 staat. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-7-2019 om 14:57 zei Verbloemen:

Lieve Wilhelmina. Ik moest in 6 weken afbouwen van 40 mg diazepam naar 0. Daar werd ik gek van. Ik heb nu weer 3x dus 5 mg en dit aanhouden. Maar ontwenningsverschijnselen zijn vreselijk. Net voor het eerst een psycholoog gehad. Denk dat ik er veel aan ga hebben. Vannacht voor het eerst een beetje geslapen.

Wat vreselijk voor je hoe je je nu voelt. Ook nog antibiotica....pfff.

Hoe bouw jij af?

Ik blijf voorlopig op 15 mg staan.en zie wel hoe het loopt.

Heel veel sterkte en liefs .Hennie

Hennie ik gebruik melatonine je bent uitgeput  soms help melatonine ik gebruik 6mg wel veel maar je wordt knetter je moet wat denk ik liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2019 om 00:44 zei Kannietmeer:

Lieve Wilhelmina, 
Ik voel zeer met je mee en vraag me af wat je heeft doen besluiten om na 40 jaar deze medicatie af te bouwen? Wat veranderde waardoor je er vanaf wilde? Je lichaam is er zo aan gewend geraakt en het is goed mogelijk dat het al voor een hoop klachten heeft gezorgd, zonder dat je wist dat het de medicatie was, omdat artsen dit vaak niet uitzoeken of erkennen. De  bromazepam kan bijvoorbeeld  tinitus veroorzaken, en zeker bij de afbouw is dit een veelvoorkomende klacht.
Ik hoop dat we je hier een beetje kunnen ondersteunen. Is de dokter op de hoogte dat je wil afbouwen?  Hoeveel bromazepam slik je nu?

We hebben elke dag een huiskamer open onder het kopje van Benzodebaas, en dan Ditjes Datjes en Dagraad. Als je dan op de datum klikt van de dag, dan krijg je makkelijk contact met de groep die hier regelmatig komt voor steun. We steunen elkaar in het moeilijke proces van afbouwen van benzo's.

Persoonlijk ben ik al een hele tijd benzovrij, 18 maanden, en ben goed aan het herstellen, met soms nog wat klachten. Ik kom hier vaak om als ervaringsdeskundige iedereen moed in te spreken en mee te denken over hoe iedereen de benzo-ontwenning zo goed mogelijk kan doorkomen/overleven.

Je hebt de leeftijd van mijn ouders en dat maakt me verdrietig voor jou dat je dit moet meemaken nu. Ik hoop dat je je weg zal vinden op dit forum, zodat je inderdaad onze steun kan krijgen en je verhaal kan vertellen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel ter bemoediging. X

Liz

Lieve mensen ik heb vraag bij het afkicken heb Ik meer rugpijn is dat normaal alsjeblieft graag antwoord ik heb last van ziekte vrees liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

Lieve mensen ik heb vraag bij het afkicken heb Ik meer rugpijn is dat normaal alsjeblieft graag antwoord ik heb last van ziekte vrees liefs Wilhelmina Yu

En Liz dank je wel voor je lieve woorden en bemoedigen mijn hondje Doenja is overleden 15 jaar geworden ik mis haar ik heb gelukkig nog een hond ik hou heel veel van honden  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wilhelmina.

Ook ik kan meepraten over die afschuwelijke rugpijn.

Dit hoort er bij en is 1  van de afschuwelijke ontwenningsverschijnselen. Ik moet je zeggen dat ik ook vaak denk dat ik het niet meer trek. Maar door de helden op dit forum kan ik accepteren dat het er bij hoort.

Hou vol ...we zijn wel.niet piep maar het leven als verslaafde is geen leven.

Dikke knuffel @Verbloemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Wilhelmina:

Hennie ik gebruik melatonine je bent uitgeput  soms help melatonine ik gebruik 6mg wel veel maar je wordt knetter je moet wat denk ik liefs Wilhelmina

Hennie wat een gedoe met verslaving het is een gevecht me maar we moeten doorgaan met afbouwen van die pillen je heb geen andere keus je voelt het echte leven niet meer alles is vervlakt ik zou zo graag weer blij willen zijn al ben ik oud toen ik jong was had ik vreselijke dingen mee gemaakt ik ging naar de dokter hij gaf me pillen en vertelde niet dat ik verslaaf geworden was en je wis niet wat de gevolgen waren nu Hennie laten we elkaar bemoedigen we hebben als mensen elkaar  zo hard nodig  ik wens je Gods Zegen ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

Hennie wat een gedoe met verslaving het is een gevecht me maar we moeten doorgaan met afbouwen van die pillen je heb geen andere keus je voelt het echte leven niet meer alles is vervlakt ik zou zo graag weer blij willen zijn al ben ik oud toen ik jong was had ik vreselijke dingen mee gemaakt ik ging naar de dokter hij gaf me pillen en vertelde niet dat ik verslaaf geworden was en je wis niet wat de gevolgen waren nu Hennie laten we elkaar bemoedigen we hebben als mensen elkaar  zo hard nodig  ik wens je Gods Zegen ❤️

Groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Verbloemen:

Lieve Wilhelmina.

Ook ik kan meepraten over die afschuwelijke rugpijn.

Dit hoort er bij en is 1  van de afschuwelijke ontwenningsverschijnselen. Ik moet je zeggen dat ik ook vaak denk dat ik het niet meer trek. Maar door de helden op dit forum kan ik accepteren dat het er bij hoort.

Hou vol ...we zijn wel.niet piep maar het leven als verslaafde is geen leven.

Dikke knuffel @Verbloemen

Ik kreeg van de dokter bericht dat er eiwit in mijn bloed zit over  twee weken urine brengen ik had nierbek ontsteking en nu dit ben helemaal van streek   liefs Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ik kreeg van de dokter bericht dat er eiwit in mijn bloed zit over  twee weken urine brengen ik had nierbek ontsteking en nu dit ben helemaal van streek   liefs Wilhelmina

 

Jeetje Wilhelmina ook dat nog. Het houdt niet op. Laten we hopen dat het allemaal meevalt. Liefs Verbloemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Dank je wel Hennie ik maakte me zorgen en heb een bromezepam ingenomen is niet goed ivm met afkicken heb er spijt van ik had een kwart moeten nemen  liefs Wilhelmina

Voel je er niet te schuldig over, @Wilhelmina. Je hebt de keuze gemaakt, dat kun je niet meer terugdraaien. Sterkte!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Verbloemen:

Ik denk ook alleen nu maar aan slikken. Ik trek het haast niet meer. Iedereen zegt dat ik vol moet houden . Daar probeer ik me aan vast te houden. Maar kan wel over de vloer kruipen van wanhoop en pijn. Wanneer houdt dit op.

Ik vind je sterk, @Verbloemen. Je houdt het, ondanks je angst en pijn, toch vol. Er komt een dag dat het echt beter gaat, wellicht al sneller dan je denkt. Ook jij heel veel sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Voel je er niet te schuldig over, @Wilhelmina. Je hebt de keuze gemaakt, dat kun je niet meer terugdraaien. Sterkte!

 

Hennie vreselijk voor jou een ander voelt jou pijn niet je heb  zoveel pijn eet je wel water is belangrijk en zijn dit afkick verschijnen ik denk aan je liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...