Weduwe Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Hallo, Ik zou graag met iemand praten die ook dit probleem ervaart ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 (bewerkt) . 2 juli 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2019 Teveel is als je er niet af kan blijven. Drink maar eens een week niks. Kost dat moeite? Lukt het überhaupt? Mis je iets? Alcohol is verslavend en als je zo'n gewoonte hebt ontwikkeld van x glazen per dag en y glazen in het weekend, dan kan het eigenlijk alleen maar meer worden. Tot er iemand in je omgeving overlijdt aan leverkanker (misschien ben je het wel zelf). En dan denk je ineens, WAAROM zou de gezondheidsraad zo'n richtlijn afgeven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Weduwe, ik denk dat het een goed idee is als je je oproep ook even plaatst onder WIE is Wie, dan krijg je meer reacties! Ik hoop je daar te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weduwe Geplaatst 27 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 Ik weet niet hoe ik mijn oproep onder wie is wie kan plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 4 uur geleden zei Weduwe: Ik weet niet hoe ik mijn oproep onder wie is wie kan plaatsen? Dag Weduwe, Ik heb je oproep naar Wie is wie verplaatst. Vriendelijke groet, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Hé dame, een erg verlaat welkom. Je lijkt een beetje onder te sneeuwen hier. Hoe gaat het met je deze vrijdag? Ben je voorbereid op het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden