Spring naar bijdragen

Loezewoes


Loezewoes

Aanbevolen berichten

Hoi,

Loezewoes wil zich graag even voorstellen.

Ben al eerder wel 'ns een tijdje gestopt, maar vond het dan uiteindelijk wel weer kunnen.

Inmiddels ben ik de alcohol beu. Zo veel ellende meegemaakt ondertussen. Ik heb geen leuke associaties met drank meer. Maar wel de zucht, zo nu en dan.

Ben inmiddels 2 weken gestopt. Gaat goed. Af en toe wat moeite. Maar het lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Loezewoes,

Goed dat je hier bent gekomen en welkom. Je bent al twee weken gestopt en dat is knap.

Ik ben een tijd een minderaar geweest, maar ik heb gemerkt dat het me minder moeite kostte om helemaal te stoppen, dan om steeds na een paar glazen op de rem te staan.

Ik heb de internetcursus van Tactive gedaan en daardoor heb ik mijn valkuilen leren kennen en vooral ook alternatieven voor moeilijke momenten.

Ga jij het alleen doen of roep je ook hulp in?

We hebben hier een virtuele huiskamer onder ditjes en datjes, de dagdraad. Daar zijn meestal wel mensen te vinden, die over van alles kunnen kletsen. Heb je een vraag of zoek je steun, kom dan daarheen want dan proberen we je te helpen.

Ik wens je veel succes en vooral: hou vol! Een slechte gewoonte leer je niet zomaar even af.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Loezewoes,

Welkom op ons forum.

Ik vraag me meteen af, wil je helemaal stoppen of het over een tijdje weer eens gaan proberen.

Dan is het altijd heel belangrijk dat je een tijd met jezelf afspreekt wanneer je dat wilt gaan doen.

In ieder geval wil ik je heel erg veel succes wensen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...