Snoeppie Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Even voorstellen, Ik ben Snoeppie, 67 jaar en ik drink om te kunnen slapen. Ook gebruik ik slaapmedicatie. Ik ben gestopt met roken op 1 januari en nu word ik steeds dikker. Al met al, voel ik me een beetje waardeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 welkom @Snoeppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Welkom! Ja dat kennen we denk ik allemaal wel, dat we ons waardeloos voelen door de drank. Join the club Als het je lukt om te stoppen, dan voel je je sterk. Denk je dat je alleen met de slaapmedicatie zou kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 welkom! er zijn zoveel gezondere manieren om te leren slapen ikzelf moest eerst stoppen met drinken, een jaar mijn verleden en heden verwerken en accepteren dat ik niets af kon dwingen en toen ontdekte ik bij toeval de fakirmat en die gebruik ik al een jaar of 9 nu. soms weken niet, en soms 3 x in een week, net naar wat de omstandigheden zijn. maar altijd met succes dus en alleen de wetenschap al dat ik die heb maakt het lichter. zonder slaapproblemen zijn ze eigenlijk als ontspannings/yoga mat bedoeld, en zo werkt het ook. ik pb je wel wat gegevens want ik mag er hier geen directe reclame voor maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden