Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 27-4-2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen :)

Hoe gaat het met iedereen vandaag? Nog mensen met plannen? 

Hier op de Veluwe gaat het best goed, aardig geslapen en ik probeer zoveel mogelijk te genieten... Ik heb af en toe, thuis ook, zo'n beklemmend gevoel, beetje benauwend zeg maar... Kent iemand dat? Hoofdpijn gaat iets beter, maar is nog steeds lekker aanwezig.... 

Fijne koningsdag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen :)

Hoe gaat het met iedereen vandaag? Nog mensen met plannen? 

Hier op de Veluwe gaat het best goed, aardig geslapen en ik probeer zoveel mogelijk te genieten... Ik heb af en toe, thuis ook, zo'n beklemmend gevoel, beetje benauwend zeg maar... Kent iemand dat? Hoofdpijn gaat iets beter, maar is nog steeds lekker aanwezig.... 

Fijne koningsdag! 

Hi Eefje wat fijn dat je toch een beetje kan genieten op de Veluwe! Benauwdheid ken ik wel alleen komt dat niet zo vaak meer voor bij mij. Hoop dat je vanavond weer goed slaapt veel liefs! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87

Het gaat wel redelijk met me. Wel nog last van de emotionele detox van vorige week. Wat uitgeput enzo. 

Ik ben aan het overwegen om te stoppen met werken. De afdeling waar ik werk wordt opgedoekt. Ik werk nu in de logistiek dat is totaal niet mijn achtergrond en vindt het zeer zonde dat ik daar niks mee doe. 

Zelf ben ik nog wat dingen aan het verwerken en dat kost ook zeer veel energie en tijd. En ik weet totaal niet meer hoe ik dat kan combineren.

Volgende week maar even kijken hoe en wat de mogelijkheden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Deligaf1:

@Annie87

Het gaat wel redelijk met me. Wel nog last van de emotionele detox van vorige week. Wat uitgeput enzo. 

Ik ben aan het overwegen om te stoppen met werken. De afdeling waar ik werk wordt opgedoekt. Ik werk nu in de logistiek dat is totaal niet mijn achtergrond en vindt het zeer zonde dat ik daar niks mee doe. 

Zelf ben ik nog wat dingen aan het verwerken en dat kost ook zeer veel energie en tijd. En ik weet totaal niet meer hoe ik dat kan combineren.

Volgende week maar even kijken hoe en wat de mogelijkheden zijn.

Gelukkig dat het redelijk gaat, al was goed beter geweest natuurlijk ;) 

ben je misschien toch wat te snel aan het werk gegaan na je afbouwen? Achteraf? 

Hoe gaat het qua duizeligheid (dat virus waar je t over had?)

liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Annie87:

Hi Eefje wat fijn dat je toch een beetje kan genieten op de Veluwe! Benauwdheid ken ik wel alleen komt dat niet zo vaak meer voor bij mij. Hoop dat je vanavond weer goed slaapt veel liefs! 

Het is ook niet echt benauwdheid, al heb ik dat ook soms nog met vlagen. Maar meer een beklemmend gevoel, beetje paniekerig, maar niet angstig... Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen ;) 

Nu net na een stukje wandelen was ik weer een beetje zeeziek, dan is het net of ik op een boot heb gezeten... Zo raar... Die hoofdpijn word ik wel een beetje gek van, dat is nu echt elke dag en die massages helpen ook niks meer, dus wat het nou is, ik weet het niet... Nou dit klinkt weer allemaal lekker positief haha, maar verder gaat het wel hoor. 

Hoe gaat het met jouw Annie? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Annie87:

Gelukkig dat het redelijk gaat, al was goed beter geweest natuurlijk ;)

ben je misschien toch wat te snel aan het werk gegaan na je afbouwen? Achteraf? 

Hoe gaat het qua duizeligheid (dat virus waar je t over had?)

liefs 

Na 1 week kon ik weer aan het werk volgens de bedrijfsarts, dit heb ik ook gedaan. Met het virus is stukken beter, duizeligheid enzo is bijna weg.  

Alleen smorgens vroeg ben ik zo gaar als een pak hooi, die seroquel is daar echt de boos doener van altijd zo moe moe moe. Als het aan mij ligt kan er wel 100mg vanaf. 

En hoe is het met jou?

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1 jeetje na 1 week pfff. Zwaar hoor. Gelukkig dat de duizeligheid weer bijna weg is. Ga je de seroquel ook nog afbouwen? Kan me voorstellen dat dat ook geen top gevoel is op die medicatie. 

@EefjeJ ik bekijk mijn klachten niet echt meer per dag. Het gaat zeker nog niet goed maar ik verneem voor nu, dat de intensiteit wat van de klachten af gaat. Ze zijn er allemaal nog zeker. Ik ben bijna 8 weken benzo vrij, maand 2 is minder hevig dan maand 1 qua klachten maar nog steeds behoorlijk. Hopelijk dat maand 3 weer beter wordt etc. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...