Spring naar bijdragen

Nieuw en afbouwen oxazepam


Bianca78

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

In februari ben ik op advies van de huisarts begonnen met het slikken van 3x per dag 5mg oxazepam omdat mijn lijf rust nodig had. Ik had angst en paniekaanvallen want ik was het vertrouwen in mijn lijf volledig kwijt en daardoor sliep ik niet meer. Ik ging ook elke week naar de psycholoog, nu nog 1 keer in de 2 a 3 weken. Ondertussen ben ik begonnen met het afbouwen van de oxazepam, ben nu 4 weken bezig en er is een halfje vanaf, elke 2 weken een kwartje. Van de huisarts mag ik afbouwen op mijn eigen tempo dat is heel fijn. Ik heb de Ashton Manuel gelezen en weet van de ontwenningsverschijnselen en heb ook echt wel last van sommige dingen zoals duizelig zijn, spanningshoofdpijn, pijnlijke spieren en gewrichten, misselijk en de angst komt weer wat terug. Ben blij dat ik deze site heb gevonden, heb ook al wat verhalen gelezen en vind jullie toppers. Jullie zijn er voor elkaar en helpen op moeilijke momenten. Hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten want het afbouwen is soms echt een hel.

groetjes van Bianca

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag @Bianca78 , Welkom hier! Wat fijn dat je door je eigen huisarts geholpen word en zelf het tempo mag bepalen. Natuurlijk mag je je hier aansluiten ;)  . Ja benzo afbouwen is vaak geen pretje, je kan hier als je wilt alles daarover van je afschrijven. Dit gebeurd meestal in de huiskamer, maar dat had je waarschijnlijk al gezien :). Fijne Koningsdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...