Spring naar bijdragen

Maatje gezocht voor nieuweling!


4406

Aanbevolen berichten

Ik zoek heek graag een maatje hier. Ik ben 43 en al zeker 15 jaar met alcohol aan t worstelen en de laatste 2 jaar met een echte verslaving. Ik heb nog 2 relatief jonge dochters en weet me met werk nog maar net staande te houden. Zoek echt een maatje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet even niet hoe ik een persoonlijk beticht moet sturen? Weet nog  niet precies wat ik zoek maar soms fijn om met iemand te kunnen appen of bellen op lastige momenten. Gewoon ff op t juiste moment een contactmoment met iemand die t begrijpt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei bumperjim:

Ja ik ken het probleem ik heb ook 2 dochters :D 

Hoeveel drink je? En heb je een plan om te stoppen?

Behalve niet meer drinken heb ik nog geen echt concreet plan. Hellup! Ik drink zeker een fles wijn paar dag maar meestal meer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fles wijn is te overzien qua stoppen maar "meestal meer" betekent wat, 2-3 flessen? Als t zoveel is kan je het beste met je huisarts overleggen want als je dan cold turkey stopt is het best wel een aanslag op je lichaam. Hoewel het wel de meest zekere methode is, want langzaam afbouwen over een maand of twee dat strandt meestal in goede bedoelingen. 

Stoppen is simpel. 1 Niet meer in huis halen, 2 niet meer opdrinken, 3 terug naar 1.

En stoppen is moeilijk want je gaat de gewoonte missen, dus iets anders gaan drinken (iig geen dorst gaan hebben!!)en iets anders gaan doen op de momenten dat je vroeger een fles opentrok. En je gaat de verdoving missen, dus de problemen waar je voor weg liep (yep want we drinken meestal om iets te verdoven) die krijg je nu op je bord en daar moet je iets mee. Lees: daar kan je nu (eindelijk) iets mee. 

Tis voor velen hier de beste beslissing geweest die ze ooit genomen hebben. Klinkt goed?

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎27‎-‎4‎-‎2019 om 01:30 zei 4406:

Ik weet even niet hoe ik een persoonlijk beticht moet sturen? Weet nog  niet precies wat ik zoek maar soms fijn om met iemand te kunnen appen of bellen op lastige momenten. Gewoon ff op t juiste moment een contactmoment met iemand die t begrijpt 

Je hebt een berichtje :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat bedoelde jullie natuurlijk met eendagsvliegen. Ik herken het wel. Kwam hier ook wel eens en als ik dan werd aangesproken vond ik het maar eng.

Soms had ik ook spijt. Kwam ik hier tijdens de kater, vol schuldgevoel en goede bedoelingen. Dat kon wel eens wegzakken bij een herstelwijntje en dan wilde ik het forum weer zo snel mogelijk vergeten.

Het hoort er allemaal bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...