lady jane Geplaatst 31 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2019 Ik reken de euro nog best vaak om, vooral bij grotere uitgaven en verleidingen de bedragen in guldens zetten me dan onmiddellijk weer met beide benen op de grond en het scheelt me echt aan impulsieve aankopen. Mijn inkomsten zijn dan ook niet evenredig met de euro gestegen, dus het was eerst pure noodzaak terug te rekenen. Nu is het een beetje een gewoonte gebleven, een die ik zeker niet kwijt wil. ik snap ook de vergelijk mbt tot zomer/wintertijd niet goed eerlijk gezegd. slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 Ook voor mij einde dag. En ook einde "werkwerk". Het zit er weer op, de vier dagen. Elektrische deken aan, nog een kop thee op mijn veranda. In de verte een uil, nog geen nachtegalen. Het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 Ik reken de euro vaak ook nog om, gewoonte. En het houdt mij inderdaad ook scherp wat uitgaven betreft. Zal de leeftijd wel zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 tja, verstand komt met de jaren, toch? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 Gaat met de jaren. Bij mij tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 dat zijn andere cellen hoor mijn "verstand" wordt ook wel wijsheid genoemd. Maar voor de rest is het aftakelen, ook hier van de ene dag op de andere is mijn licht-chronische ontsteking omgeturnd in een frozen shoulder, vannacht geen enkele slaaphouding kunnen ontdekken en vreselijke pijnen. Zelfs mn antroposofische huisarts schrijft daar dyclofenac bij voor (=troep), gelukkig morgen vroeg naar de fysio. Alle volley afgezegd voorlopig, dat doet nog het meeste pijn. de keerzijde is dat ik dan volgende week waarschijnlijk ook niet hard kan poetsen meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 Sterkte @lady jane hoop dat het snel beter word best beroerd zo vlak voor het strandweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 4 uur geleden zei lady jane: dat zijn andere cellen hoor mijn "verstand" wordt ook wel wijsheid genoemd. Maar voor de rest is het aftakelen, ook hier van de ene dag op de andere is mijn licht-chronische ontsteking omgeturnd in een frozen shoulder, vannacht geen enkele slaaphouding kunnen ontdekken en vreselijke pijnen. Zelfs mn antroposofische huisarts schrijft daar dyclofenac bij voor (=troep), gelukkig morgen vroeg naar de fysio. Alle volley afgezegd voorlopig, dat doet nog het meeste pijn. de keerzijde is dat ik dan volgende week waarschijnlijk ook niet hard kan poetsen meer Acupunctuurtje doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 morgen eerst osteopaat en het gaat hoe dan ook een langdurige kwestie worden ben ik bang zolang ik geen spuiten of operatie hoef ben ik al blij voor nu jammer dat ik het einde vd kompetitie niet meer mee kan doen, we staan 3e en kunnen nog 2e worden als we de rest winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 23 minuten geleden zei lady jane: morgen eerst osteopaat en het gaat hoe dan ook een langdurige kwestie worden ben ik bang zolang ik geen spuiten of operatie hoef ben ik al blij voor nu jammer dat ik het einde vd kompetitie niet meer mee kan doen, we staan 3e en kunnen nog 2e worden als we de rest winnen. Dat gaat nu natuurlijk niet meer door die tweede plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2019 Rapport Share Geplaatst 1 april 2019 weten we eind vd maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden