Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 maart 2019

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik was op een feestje waar heel veel gedronken werd.  Vroeger zou het me niet snel genoeg kunnen gaan. Nu met ongeloof zitten kijken.  Zo was ik ook.... 

Wat wel een beetje jammer is is dat ik echt niet meer durf te flirten o.i.d. zonder drank op.  Vroeger zou ik even gaan roken en subtiel in gesprek komen.  De persoon die ik interessant vond drinkt zelf niet, dus dat komt goed uit.  Maar ik durf dus helemaal niks :wacko: Zucht, zo komt er nooit meer wat van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

Lieverd,  @Smaragd dat kan niet als je kinderen hebt, dan kun je niet zomaar zeggen "Nu even niet". Fijn dat jij en je partner het zo opvingen. Voor mij zou weggooien door partner averechts werken.

Ik geloof dat ik een halfuur over die ene zin heb gedaan. Ik snap het allemaal niet meer en ik ben zo ontzettend moe van alles,

Ik heb zo dagdienst, hou zo niet van dit vroege maar ben wel na 16 uur dan vrij, posi denken! Al 3 bakken koffie op en mijn ogen zo moe, dit is echt niet mijn ritme. Je hebt dag/avond en nacht mensen. Die dagdiensten verschrikkelijk.

Lieve Bor, ik lees je moeheid........Bijna uitgeput. Had dat ook tijdens het ziek zijn van mijn ouders en sterven van hen, bleef maar door gaan. Ik denk echt dat je te ver gaat in het er moeten zijn, natuurlijk voor je kinderen, dat is logisch! Maar ik denk ook dat zij willen dat je er nog heel lang voor hun kunt zijn. Beetje bezorgd om je, wil niet dat je daardoor onderuit gaat!!  En beetje onderuit gaan mag wel........doe ik ook soms maar goed je snapt mij wel denk ik.

En ja ik was eerst woedend dat partner alles weg gooide maar nu zo blij, had hier ook met een kater kunnen zitten en dat nooit meer! 

Hou je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ijsvogel........daarom hou ik niet meer zo van feestjes, voel mezelf buiten gesloten maar dat doe en denk ik zelf. Wel goed dat je bent gegaan! Ik vind en vond die feestjes altijd zo gemaakt/gedwongen, ligt aan mezelf natuurlijk. Drinkend vond ik het leuk, nu niet meer. Goed bezig ben je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei IJsvogel:

Ik was op een feestje waar heel veel gedronken werd.  Vroeger zou het me niet snel genoeg kunnen gaan. Nu met ongeloof zitten kijken.  Zo was ik ook.... 

Wat wel een beetje jammer is is dat ik echt niet meer durf te flirten o.i.d. zonder drank op.  Vroeger zou ik even gaan roken en subtiel in gesprek komen.  De persoon die ik interessant vond drinkt zelf niet, dus dat komt goed uit.  Maar ik durf dus helemaal niks :wacko: Zucht, zo komt er nooit meer wat van

Dat laatste bedenk je zelf. Je moet gewoon gaan IJsvogeltje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...