Spring naar bijdragen

100 dagen duurt het gemiddeld....


gelukkigzonder

Aanbevolen berichten

voordat je je echt beter gaat voelen.

Ik bezig in het hilarische boek :,, Chardonee'. Super herkenbaar geschreven en met een groot gevoel voor humor. 

Zoals al eerder beschreven, ben ik op zoek naar dat GROTER gevoel. Het gevoel van rust maar ook euforie na het stoppen.

Nu stond er in het boek een heel mooi stuk over dat het gemiddeld 100 dagen duurt voordat je dit gevoel bereikt. Dat het sonde is als je opgeeft, dat dit ook heel begrijpelijk is maar dat we moeten doorzetten.

Ik zit nu op dag 25, ik wil enerzijds niet met de dagen bezig zijn maar anderzijds, merk ik ook, dat het me steunt. 

Nog 75 dagen te gaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Gezond2019:

voordat je je echt beter gaat voelen.

Ik bezig in het hilarische boek :,, Chardonee'. Super herkenbaar geschreven en met een groot gevoel voor humor. 

Zoals al eerder beschreven, ben ik op zoek naar dat GROTER gevoel. Het gevoel van rust maar ook euforie na het stoppen.

Nu stond er in het boek een heel mooi stuk over dat het gemiddeld 100 dagen duurt voordat je dit gevoel bereikt. Dat het sonde is als je opgeeft, dat dit ook heel begrijpelijk is maar dat we moeten doorzetten.

Ik zit nu op dag 25, ik wil enerzijds niet met de dagen bezig zijn maar anderzijds, merk ik ook, dat het me steunt. 

Nog 75 dagen te gaan ;)

Ik geloof daar niet zo in, in een euforie na 100 dagen. Stop maar gewoon omdat het beter voor je is, niet vanwege een of andere euforie of “groter gevoel”. Het onverdoofde leven is niet persé geweldig of iig niet voortdurend :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...