Spring naar bijdragen

Weer terug


Minky

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Na 4 jaar nuchterheid en 3,5 jaar jojo-en ben ik eruit dat ik niet op eigen kracht terug kan naar die nuchterheid van toen (2011-2015). Vandaar dat ik vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer ben ingelogd. Omdat ik het niet alleen kan dus. In mijn nuchtere periode schreef ik regelmatig mee op het forum en ondervond ik hier veel steun. Ik heb de eerste stap gezet, nu een dagje werken en hier vanavond maar eens verder rondkijken. Zou graag een maatje vinden...

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug,

Goed dat je weer aanhaakt.

 

Ja, ik ervaar veel steun van een maatje. Je gaat er vast wel ééntje vinden. Een zelfhulpgroep, kan ook heel ondersteunend zijn. Weet niet of je daar ervaring mee hebt? Ik ga zelf elke week naar een AA groep, maar er zijn verschillende vormen mogelijk. 

 

In ieder geval wens ik je veel succes in je adb proces.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ze helpen echt. Ook de tips zijn fijn. Ik heb nogal een druk leven en woon in een dorpje zonder AA groep dus voor mij is online steun heel praktisch.

Ik wil ook echt dat dit lukt, mijn relatie staat nu behoorlijk onder druk door recente alcohol gerelateerde ruzies want ik heb geen gezellige dronk. De vier jaar dat ik niet dronk waren echt prettig - soms ook lastig -  maar ik was heel creatief en 'streepte geen vrienden door' tijdens een kwaaie dronk.

Ik ga ervoor en op zoek naar een maatje of maatjes hier, vind het prettig om te wat intensiever uit te wisselen en te delen met een lotgenoot.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...