Spring naar bijdragen

Zondag 3 maart 2019


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei jopie:

Hm. Beetje omgekeerde volgorde he? :D  waarom niet andersom? Gewoon keihard de eisen en wensen van je nieuwe te zoeken werk eerst eens bepalen? Wie weet rolt er iets uit waar je totaal niet aan gedacht had als je vanuit cv en bestaand zoekt cq beschikbaar bent?

Buschauffeur, bijvoorbeeld, grijns

Hoe dan ook: succes. En ook sterkte. Mijn ervaring is dat goede keuzes altijd goed uitpakken. Ook als ze risicovol zijn. Zélfs als het risico wat je wel onderkende zich voordoet. 

Haha weet je dat me dat altijd leuk heeft geleken busschauffeur?

Ik droomde altijd dat ik reed in zo’n Den Oudsten Daf uit de 70s met van die ronde achterlichten. Daar reed ik in mee toen ik op school zat en toen het nog gewoon Geldersche Streekvervoers Maatschappij mocht heten. Die zaten zo mooi in elkaar geschroefd, daar rammelde helemaal NIKS aan als je over een klinkerweg scheurde. Met zo’n mooi gorgelend geluid uit de uitlaat. Moet je tegenwoordig eens om komen, tis meer plastic dan wat anders.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grijns.... als jij nu 40 bent, dan was ik toen ws één van de chauffeurs die jou toen reed met de gsm. 

Ja, dat geluid. Gorgelend.... ik zou er niet opkomen, maar dát was het. 

En geen stuurbekrachtiging. En een asbakje in de betaaltafel. En een nooddeur achterin die openstond als t heet was...

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...