bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei jopie: Hm. Beetje omgekeerde volgorde he? waarom niet andersom? Gewoon keihard de eisen en wensen van je nieuwe te zoeken werk eerst eens bepalen? Wie weet rolt er iets uit waar je totaal niet aan gedacht had als je vanuit cv en bestaand zoekt cq beschikbaar bent? Buschauffeur, bijvoorbeeld, grijns Hoe dan ook: succes. En ook sterkte. Mijn ervaring is dat goede keuzes altijd goed uitpakken. Ook als ze risicovol zijn. Zélfs als het risico wat je wel onderkende zich voordoet. Haha weet je dat me dat altijd leuk heeft geleken busschauffeur? Ik droomde altijd dat ik reed in zo’n Den Oudsten Daf uit de 70s met van die ronde achterlichten. Daar reed ik in mee toen ik op school zat en toen het nog gewoon Geldersche Streekvervoers Maatschappij mocht heten. Die zaten zo mooi in elkaar geschroefd, daar rammelde helemaal NIKS aan als je over een klinkerweg scheurde. Met zo’n mooi gorgelend geluid uit de uitlaat. Moet je tegenwoordig eens om komen, tis meer plastic dan wat anders. 3 maart 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 (bewerkt) Grijns.... als jij nu 40 bent, dan was ik toen ws één van de chauffeurs die jou toen reed met de gsm. Ja, dat geluid. Gorgelend.... ik zou er niet opkomen, maar dát was het. En geen stuurbekrachtiging. En een asbakje in de betaaltafel. En een nooddeur achterin die openstond als t heet was... 3 maart 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 En het kentekenbewijs deel 3 dat keurig in een frame stond vastgebouteleurd op het dashboard. Daar kon je een atoombom op laten pletteren stond ie daarna nog steeds overeind. Ik keek mn ogen uit als knaapje in die dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 PS leuk om elkaar nog eens tegen te komen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Werk ohne Autor als je je dik 3 uur kunt en wilt laten meezuigen in een prachtige film! grandioze dag en avond gehad, een tevreden frummer gaat naar bed; slaapwel ook! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden