Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 22-2--2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen beste vechters van het eerste uur,

Cyclad vannacht wat kunnen pitten? Hopelijk gaat het vandaag beter met je darmen. Ik weet nog dat mijn oma Senne (a) peulen gebruikte voor haar darmen. Zal eens kijken waarvoor dat was.

Heb het opgezocht. Je moet er thee van trekken. Het heeft een grote laxerende werking. Al die dure potjes zijn niet nodig, gewoon de bladeren kopen b.v. bij "het Kruidvat."

Hoe is het met de rest? Gaan jullie nog iets prettigs doen?

Ik wel. Naar de dagbesteding. Zooooooooooooooo leuk.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bericht verkeerd geplaatst!!!!!!

Hallo lieve lotgenoten! Ik ben al een tijdje benzovrij. Maar ik heb de gekste dingen meegemaakt. Vorige week moest ik 's nachts een plasje doen, ik was helemaal verlamd! Het heeft geen 10 seconden geduurd maar het leken minuten. Heb de huisarts laten komen die zij mij als je diep slaapt dat dat vaker voorkomt. Verder droom ik nog steeds de gekste dingen. Verder gaat het prima!  Ik heb miijn hele flat laten schilderen en ga dag voor dag leven! Vanaf maart 2018 tot nu was het de hel! alhoewel het steeds beter ging. Maar de stap van 2mg naar 0 is toch te zwaaar  geweest.

DIS.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag @bolletje en de rest,

Ik heb een heeeele goede nacht gehad! Rond half 11 vielen mijn ogen dicht en om half 7 gingen ze open. Tussendoor niet één keer wakker geweest!! Wow! Dagje op de boerderie doet mijn slaap in ieder geval goed. Ben nu wel erg moe, dus vandaag alles op een laag pitje. Heb zelfs bezoek afgezegd. Dat doe ik normaal nooit, maar ik leer steeds beter mijn grenzen aan te geven:)

 Vanavond paardrijden en dan weekend! 

Nog leuke plannen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...