bolletje Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 Hahahahaha Goeeeeeeie morreghu. Hier weer goed geslapen, en jullie? Gisteren lekker gekookt voor de buren en het buufje heeft zowaar na 4 dagen, gegeten. Heerlijk om te zien. Heb gezegd dat ik vandaag heel graag wil zien dat ze om 9.00 haar bed uit komt en zich gewoon aan kleed. Kijken of ze dit ook doet. Gaan jullie doen vandaag? Ik wat poetsen, ff naar de buren om te kijken wat ik daar kan doen, en dan gamen. Even geen kaarten maken. Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 1 uur geleden zei bolletje: Hahahahaha Goeeeeeeie morreghu. Hier weer goed geslapen, en jullie? Gisteren lekker gekookt voor de buren en het buufje heeft zowaar na 4 dagen, gegeten. Heerlijk om te zien. Heb gezegd dat ik vandaag heel graag wil zien dat ze om 9.00 haar bed uit komt en zich gewoon aan kleed. Kijken of ze dit ook doet. Gaan jullie doen vandaag? Ik wat poetsen, ff naar de buren om te kijken wat ik daar kan doen, en dan gamen. Even geen kaarten maken. Goedemorgen, Stond om 7u op helemaal gaar, en meteen begonnen met 250L specie naar de badkamer geschouwd met emmers van 10L. Daar wil je ook eigelijk niet mee wakker worden Voor de rest weet ik nog niet wat erop de planning staat. greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 Goedenorgen allemaal, Wat een heftige dingen toch allemaal, maar bloedband of niet...de tijd komt vanzelf of niet. Voor jezelf kiezen is nu maar eigenlijk altijd het allerbelangrijkste. Ik had echt wat vervelende mindere dagen vanaf maandagmiddag, maar vanaf gistermiddag klaarde het weer op en is het weer stukje beter! Gek toch! Fijne dag allemaal enne Tim kijk je uit voor je rug met dat gesjouw! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 Mogguh! Hahaha @bolletje geweldig weer!! Wat goed dat je buuf wat gegeten heeft. En zo lief dat je je om haar bekommert! Jeetje Tim, jij was al zwaar aan de bak zeg (letterlijk en figuurlijk) Ik heb een redelijke nacht gehad. Steeds wakker, omdat mijn oordopjes pijn deden. Heb ze uit gedaan en viel steeds even in slaap met de dopjes in mijn hand. Op een gegeven moment toch maar weer in gedaan en toen geen last meer gehad. Maar wel onrustig geslapen, mede daardoor. Gisteren ook teveel prikkels gehad en dat merk ik meteen. Ook al waren het positieve prikkels. Het vriendje van mijn middelste dochter is gisteren teruggekomen uit Schotland en is hier met kerst. Daarna gaan ze samen een week naar Schotland (whaaaa loslaten, ze is bijna 18) en daarná komen ze samen terug en gaat hij op Schiphol werken! Mijn dochter blij, hij blij Lekker dichtbij! Vanmiddag ga ik lekker weer even naar mijn eigen huisje. Even geen prikkels Verder weinig plannen. De komende dagen worden al druk zat met kerst voor de deur.... Fijne dag allemaal Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 15 minuten geleden zei Sannie: Goedenorgen allemaal, Wat een heftige dingen toch allemaal, maar bloedband of niet...de tijd komt vanzelf of niet. Voor jezelf kiezen is nu maar eigenlijk altijd het allerbelangrijkste. Ik had echt wat vervelende mindere dagen vanaf maandagmiddag, maar vanaf gistermiddag klaarde het weer op en is het weer stukje beter! Gek toch! Fijne dag allemaal enne Tim kijk je uit voor je rug met dat gesjouw! Mja bloedband ... Het is dat mijn moeder mijn moeder is, maar ik heb geen band met haar. Járen mijn best gedaan om dat met haar op te bouwen, maar het kwam van 1 kant. 7 jaar geleden het contact verbroken. Ben een "ongelukje" en ongewenst door haar. Plus dat ik qua karakter erg op mijn vader lijk. Voor haar geen goede combinatie... Ze zag mijn vader in mij terug. En dat gaf mij altijd het gevoel dat ik er niet bij hoorde. Ze heeft het ook wel tegen me gezegd..."Als jij er niet was geweest, had mijn leven er héél anders uitgezien!" Nou bedankt ma! Ook iemand die erg in de slachtofferrol blijft hangen. Dus na de zoveelste "klap in mijn gezicht" heb ik het contact verbroken. Denk niet dat het ooit goed komt. Gelukkig heb ik mijn vader! Ook lang geen contact mee gehad, omdat hij alcoholist was. Maar dat is hij sinds een paar jaar niet meer. En sinds de zomer weer contact en dat gaat super! Dankbaar dat ik nog wat tijd met hem heb Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 Dit heb je idd verteld en maar 1 woord: onbegrijpelijk. Dikke knuffel van mij!!! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 21 minuten geleden zei Sannie: Dit heb je idd verteld en maar 1 woord: onbegrijpelijk. Dikke knuffel van mij!!! Oh pfffff dat geheugen van mij.... Zeef! #medicijnen Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 21 december 2018 Rapport Share Geplaatst 21 december 2018 1 uur geleden zei Kaida74: Oh pfffff dat geheugen van mij.... Zeef! #medicijnen Haha geen probleem moppie!! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden