Spring naar bijdragen

onze huiskamer 15-12-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee daar ben ik weer. Rustig weekje geweest hiero. Hoe is het met jullie gegaan? Hopelijk heeft iedereen goed geslapen en heeft zich goed gevoeld.

Vandaag krijg ik een nieuwe droger. Oude is kapot gegaan dus een andere gekocht. Verder ga ik morgen weer op de markt staan. Dus ben ik van plan alles te verkopen. Tja moet de droger toch terug verdienen hé? Hoehawawawa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Bolletje!!! Lekker de markt op morgen, doe je best!!!

Na de intensieve heftige dag van donderdag, gisteren gewerkt en was einde dag op. Lang in bad gelegen, heb nog half uurtje op de bank geslapen voordat ik naar bed ging. Kwam daardoor wel wat lastiger in slaap maar heb volgens mij geslapen van 23.15-6.30....ja unicum 6.30 joehoeeee! Wel korte momenten wakker geweest, maakt niet uit! Enorm   gedroomd over school en dat ik opleiding niet afmaakte maar wel wilde etc. deze droom heb ik best vaak....gek! 

Fijne dag vandaag! 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug, @bolletje. Was je een paar dagen op vakantie?

Dat klinkt als een goede nacht, @Sannie

Ik heb denk ik geslapen van 12.00 uur tot 7.15, maar wordt 's nachts (te) vaak een paar minuten wakker. Is niet het allerergste, maar ik heb nu geen uitgerust gevoel. Was wat rommelig en onrustig allemaal. Net even mijn neus buiten gestoken, maar wat is het koud! Mijn hardlooprondje toch maar 1 of 2 dagen uitstellen denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...