Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 14-12-2018


Sannie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ondanks de lange, hectische en stressvolle dag van gisteren, heb ik redelijk geslapen van 22.45 tot 5.30 uur en dat doet me goed en geeft vertrouwen. Nu mn bed uit en laatste werkdag voor het weekend. Daar kijk ik naar uit! Even 2 dagen op het gemakje. 

Fijne dag allemaal, zoals sommige hier altijd mooi kunnen zeggen,  dappere strijders! 

Liefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Wat een goede berichten lees ik toch! Allemaal best goed geslapen :) #meto hihihihi Ik werd wakker om half 3, maar vond dat nog te vroeg voor mijn dosis zopiclon. Ben toch weer vrij snel in slaap gevallen en heb (wel onrustig met af en toe kort wakker) geslapen tot half 9. En die hele zopiclon dus niet genomen!! Whiehoe! Lijkt dat ik qua slapen weer door de dip heen ben. En ik lag natuurlijk naast mijn schatje ;) in plaats van mijn prikkelvolle flat. Dat scheelt bergen!! Nu werd ik rustig en uit mezelf wakker en voel ik me ook niet zo brak als anders. 

Vandaag staat er niks op de planning. Heerlijk! Ik ga in huis poetsen, wasje draaien. Alles op m'n gemakkie. En dan is het weekend! Morgen een gesprek met mijn schoonLoeder. Ze staat nog steeds niet achter de relatie die we weer hebben. Zit nog vol boosheid, wrok, ouwe koeien etc.... Dus dat gaat nog leuk worden, want ze kan nogal hysterisch reageren en boos weglopen...(is in het verleden al vaker gebeurd) Ik voel me best stevig in mijn schoenen staan (mede door mijn lieverd). Haar problemen zijn van haar, dus ze mag ze houden ;) Ik zal luisteren, begrip proberen te tonen (als ze redelijk is) en vooral niet ingaan op ouwe koeien. Er boven staan. (Schoon)familie heb je niet voor het kiezen ;) Gelukkig heeft ze wel een fantastische man op de wereld gezet en daar ben ik haar dankbaar voor. 

Nou lieverds fijne dag. En @bolletje ik mis je! Je vrolijke berichten. Hopelijk hebben we de huiskamer goed verzorgd en hoef je niet te veel rommel op te ruimen ;) hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Sannie:

Jeetje mina....jullie zijn volwassen, wie is zij dan pffff. Knap dat je het respect opbrengt om toch weer gesprek met haar aan te aan. Moeders moeten loslaten! 

Wat goed gewoon zonder de Zopiclon, applaus waard!!!! Ik duim dat het voortzet hoor! Lekker rustig aan vandaag wijffie! 

Tja .... , wat zal ik ervan zeggen. Toen mijn ex-ex ;) en ik 11 jaar geleden uit elkaar gingen (ik ben weg gegaan) werd ik natuurlijk als kwaaie piet gezien. Met mijn schoonLoeder heeft het nooit geklikt, maar ik gedoogde haar. Heb echt nare opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen van haar die echt vals en onterecht waren. Ze is een vrouw die erg in het verleden blijft hangen en gunt haar zoon zijn geluk en dat van onze kinderen niet met mij... Dat ze überhaupt met me wil praten heb ik echt aan mijn schat te danken. Hij heeft haar flink een spiegel voorgehouden. Voet bij stuk gehouden en gezegd dat als ze op deze manier verder wil gaan(boosheid, modder gooien) hij de deur sluit. En dát is iets waar ze bang voor is. Dan ziet ze haar gezin uit elkaar vallen en dat wil ze niet. Terwijl beide zoons echt geen hechte band met haar hebben en onze kinderen idem. Maar goed, ik ben bereid te luisteren, begrip en respect te tonen, maar het moet wel van 2 kanten komen. Anders is het voor mij/ons klaar. 

Jaaaaaa de zopiclon kunnen laten staan. Heel af en toe heb ik een nacht dat dat zomaar gebeurt. En dan ben ik zo blij! :) Dat maakt meteen mijn dag goed. Heb ook echt een goed humeur nu. :) Vast houden en aan denken op dagen dat het minder gaat. ;)

Liefs! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...