Spring naar bijdragen

Huiskamer 12-12


Kaida74

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal, 

Hoe was jullie nacht?

Ik doe een vreugdedansje! Vannacht beter geslapen! :D Ik werd om 1 uur wakker en meteen dacht ik ohooooh daar gaan we weer..... Maar ben naar de wc gegaan, in bed gaan liggen en weer in slaap gevallen. Veel liggen dromen, waardoor ik dacht dat ik wakker was, maar toen ik de keer erop wakker werd was het 2 en half uur later! Uiteindelijk tot half 8 veel liggen dromen en wakker gemaakt door de bouwvakkers. Dus dit was gelukkig een veeeeel betere nacht!! Hoe blij kun je zijn?! :)

Gisteren echt teveel prikkels gehad. Paardrijden ging eerst voor geen meter. Heb zelfs midden in de bak een potje staan janken bij de instructrice. Daarna ging het beter en kon ik bijna alle oefeningen meedoen. Dat gaf weer wat zelfvertrouwen, want zo'n paard voelt je feilloos aan. (Bokkig en happen met opzadelen, ik uit balans, hij er met mij vandoor willen..... Ik wilde echt stoppen en naar huis gaan!) Bij mijn vriend nog even nagepraat en de laatste tranen eruit gegooid. 

Uiteindelijk lag in om half 11 in bed en sliep ik rond 11 uur. 

Vandaag weer een vergadering van de bewonerscommissie over de renovatie. Jeuj, echt geen zin in ... Maar als iedereen afhaakt dan komen we nergens. Dus ik ga wel, al is het met tegenzin.

Vandaag verder maar zo weinig mogelijk doen... Bankhangdag :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen wijffie, mijn nacht was van ik denk 22.45 tot 5.30 ik klaag niet!!! 

Ja paarden spiegelen enorm, waanzinnig gaaf, maar werkt dan ook ontzettend in je nadeel. Ik laat er morgen 1 keuren, absoluut geen goed moment op alle vlakken, maar ik laat deze kans niet lopen en zie het wel....echt spannend voor deze twijfelkont! Maarja het is ook mijn passie...ik zie wel, laat het maar los alles wat fout kan gaan, en probeer vast te houden aan alles wat goed kan gaan! 

Fijn he zulke nachten, dan ben je zo opgelucht! Succes met de vergadering, daarna idd maar op je gemakje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizar hè hoe paarden op je reageren! Dat vind ik ook zo mooi, maar soms ook zo confronterend, aan ze. Ik had een paard onder mijn gat waar ik ook nog nooit op gereden had. Dus ik was al zenuwachtig. (Les pas sinds augustus. Echt een beginner ;) ) Maar ik heb doorgezet en dacht bij mezelf. Als je van je fiets af valt, moet je ook meteen weer opstappen. Anders durf je nooit meer. Dus best trots op mezelf! 

Gaaf dat jij je eigen paard(en?) hebt! Stiekem wel een beetje jaloers ;)

Knuf meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Vannacht heel de nacht plafond dienst gehad. Ik ben er ook nog lekker verkouden bij geworden en alles zit dicht. Zo om 11.15 bij de SPVer zijn. Daarna weer verder met de badkamer.

Fijne dag!

Ach kwalitatief uitermate teleurstellend Tim! Beterschap! Hier ook een verstopte neus. Net nu ik weer wat opknapte. (Was 2 weken geleden ook al ziek) 

Succes bij de spv'er!! Knuf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Vannacht heel de nacht plafond dienst gehad. Ik ben er ook nog lekker verkouden bij geworden en alles zit dicht. Zo om 11.15 bij de SPVer zijn. Daarna weer verder met de badkamer.

Fijne dag!

Zo irritant!!! Ik was verkouden en was er net een week vanaf en nu weer begonnen grrrr. Succes zometeen en ook met de badkamer en ook beetje rust ergens pakken hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Kaida74:

Bizar hè hoe paarden op je reageren! Dat vind ik ook zo mooi, maar soms ook zo confronterend, aan ze. Ik had een paard onder mijn gat waar ik ook nog nooit op gereden had. Dus ik was al zenuwachtig. (Les pas sinds augustus. Echt een beginner ;) ) Maar ik heb doorgezet en dacht bij mezelf. Als je van je fiets af valt, moet je ook meteen weer opstappen. Anders durf je nooit meer. Dus best trots op mezelf! 

Gaaf dat jij je eigen paard(en?) hebt! Stiekem wel een beetje jaloers ;)

Knuf meis!

Trots op jou! 

Mik heb met tussenpozen eigen paard gehad, maar ook enorm veel pech gehad, dat ik dacht na vorig jaar en het overlijden van mijn toenmalige paard....het is genoeg, ik stop ermee. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan. Dit is ook een jonkie hoor, pas 3 en nog vol in de groei dus komende half jaar mag hij nog even verder ontwikkelen en tegen de tijd dat hij sterk genoeg is om in te rijden hoop ik een stuk verder en beter te zijn dan nu. Voordeel is dat hij naar een stal gaat waar ik in principe niet heen hoef, hij wordt volledig verzorgd. Zodra het bij Mn vriendin klaar is (bouwen nu alles aan huis) komt hij lekker dichterbij te staan). Ik moet er ook veel voor laten, want het is belachelijk duur een paard hebben....maarja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Vannacht heel de nacht plafond dienst gehad. Ik ben er ook nog lekker verkouden bij geworden en alles zit dicht. Zo om 11.15 bij de SPVer zijn. Daarna weer verder met de badkamer.

Fijne dag!

Jou overkomt het dus ook...…. hopelijk gaat het komende nacht beter. Succes met de badkamer, Tim! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nacht was wel redelijk okay. Geslapen van 22.45 uur tot ongeveer 6.15 uur, met de nodige kleine onderbrekingen. Een nacht zonder wakker te worden doorslapen lukt mij al jaren niet meer, maar ik geloof niet dat dat erg is. 

Ik had gisteren gesprek bij GGZ. Ze willen de behandeling afronden, omdat ze vinden dat het goed gaat en dat ik het allemaal zelf moet kunnen. Yeah right. Als het al goed gaat is dat bepaald niet echt hun verdienste. Ik stem er overigens wel mee in. De laatste stukjes moet ik zelf zien te rooien en dat zal ook wel lukken.

Ik heb volgende dinsdag nog een gesprek en dat zal dan wel afrondend zijn. 
Resteren nog de gesprekken die we samen hebben met de relatietherapeute. daar heb ik meer aan als aan GGZ! Op dat gebied maken we echt vorderingen, dat stemt mij zeer hoopvol! 

 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Cyclad58:

Mijn nacht was wel redelijk okay. Geslapen van 22.45 uur tot ongeveer 6.15 uur, met de nodige kleine onderbrekingen. Een nacht zonder wakker te worden doorslapen lukt mij al jaren niet meer, maar ik geloof niet dat dat erg is. 

Ik had gisteren gesprek bij GGZ. Ze willen de behandeling afronden, omdat ze vinden dat het goed gaat en dat ik het allemaal zelf moet kunnen. Yeah right. Als het al goed gaat is dat bepaald niet echt hun verdienste. Ik stem er overigens wel mee in. De laatste stukjes moet ik zelf zien te rooien en dat zal ook wel lukken.

Ik heb volgende dinsdag nog een gesprek en dat zal dan wel afrondend zijn. 
Resteren nog de gesprekken die we samen hebben met de relatietherapeute. daar heb ik meer aan als aan GGZ! Op dat gebied maken we echt vorderingen, dat stemt mij zeer hoopvol! 

 

 

Haha sorry ik sluit mij geheel bij jou aan! 

Dit is alleen jouw eigen verdienste!!

Lekker doorgaan met de relatie therapie! Goed bezig lieve Ad!

Geniet iedereen ook een beetje van het zonnetje vandaag?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sannie:

Haha sorry ik sluit mij geheel bij jou aan! 

Dit is alleen jouw eigen verdienste!!

Lekker doorgaan met de relatie therapie! Goed bezig lieve Ad!

Geniet iedereen ook een beetje van het zonnetje vandaag?! 

Waar wion jij, @Sannie? Hier in het Groene Hart van Nederland is de zon nauwelijks te zien, overheersende bewolking! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, 

hopelijk gaat het jullie een beetje goed! Ik heb een vraagje herkennen mensen deze klachten? Ik vermoed hypofyse problemen ( veel symptomen waren al voor benzo )

* voller gezicht, spanning in gezichtsspieren, heel trekkend gevoel in lichaam, instabiel gevoel, gevoel dat lichaam niet staat zoals het hoort, hormonale problemen 

ik heb in de laatste twee jaar gewoon echt een andere bouw en uiterlijk gekregen en hoor dit nergens.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heey @Loraa

Wat geestig, dat statisch heb ik ook heeel extreem en hoor ik bijna nooit :p, is ook zoiets ontzettends vaags! 

Ik ging van de zomer best lekker toen ik nog ong aan 0,15 - 0,20 zat maar sinds eind sept weer terug gezakt in de klachten die ik vóór benzo had en die ik zojuist beschreef. Moet zeggen dat half oktober november echt heel rot was gezien vermoeidheid en depressie en dat is nu wel weer ietsjes gelift, so here's hoping! Ze gaan iig al die hormoon dingen testen en als daar niks uitkomt ben ik wel echt qua lichamelijk gerust gesteld :) jij bent ook 26 toch? Had vandaag al een beetje je laatste posts gelezen en je maakt ook vooruitgang, yes!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@204yha Heel vreemd inderdaad, ik ga maandag naar de dokter om te vragen of ik mijn bloed mag testen, voor de zekerheid. Waarschijnlijk is er lichamelijk niets aan de hand, maar dan is dat toch maar uitgesloten. Voelt voor mezelf dan beter. Ik ben 24 jaar, dus dat scheelt niet veel. 

Het gaat inderdaad beter nu ik weer wat ben gestabiliseerd. Ik voelde me vorige week zo raar, angstig en depressief. Dat is gelukkig weer wat weg! Maar mijn energie, blije gevoelens en interesses zijn nog ver te zoeken. Mis dat nog zo, kan dat gewoon niet loslaten en ben vaak nog heel bang dat mijn fleurigheid niet meer terug komt. Daar maak ik het mezelf nog lastiger mee. Ik besef me ook dat ik het daar continu over heb, zowel thuis als op dit forum. Ik vind persoonlijk de psychische problemen zoveel moeilijker te handelen dan de lichamelijke..

Maar we moeten sterk blijven en vasthouden aan alle succesverhalen op dit forum!

Sorry dat ik zo zeur trouwens :p, in gezonde toestand is dat helemaal niet mijn aard! Ik mag al blij zijn dat ik me niet meer zo rot voel dan vorige week! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Loraa:

@204yha Heel vreemd inderdaad, ik ga maandag naar de dokter om te vragen of ik mijn bloed mag testen, voor de zekerheid. Waarschijnlijk is er lichamelijk niets aan de hand, maar dan is dat toch maar uitgesloten. Voelt voor mezelf dan beter. Ik ben 24 jaar, dus dat scheelt niet veel. 

Het gaat inderdaad beter nu ik weer wat ben gestabiliseerd. Ik voelde me vorige week zo raar, angstig en depressief. Dat is gelukkig weer wat weg! Maar mijn energie, blije gevoelens en interesses zijn nog ver te zoeken. Mis dat nog zo, kan dat gewoon niet loslaten en ben vaak nog heel bang dat mijn fleurigheid niet meer terug komt. Daar maak ik het mezelf nog lastiger mee. Ik besef me ook dat ik het daar continu over heb, zowel thuis als op dit forum. Ik vind persoonlijk de psychische problemen zoveel moeilijker te handelen dan de lichamelijke..

Maar we moeten sterk blijven en vasthouden aan alle succesverhalen op dit forum!

Sorry dat ik zo zeur trouwens :p, in gezonde toestand is dat helemaal niet mijn aard! Ik mag al blij zijn dat ik me niet meer zo rot voel dan vorige week! 

Lieve Loraa: je zeurt niet wijffie! Het is logisch dat dit onderwerp de hoofdrol is in jouw leven, dit is bij mij ook zo omdat het zo ingrijpend is. Ga je vooral niet verontschuldigen en zeker niet hier!! Lekker eruit gooien, vragen en zeggen wat je wil! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Loraa:

@204yha Heel vreemd inderdaad, ik ga maandag naar de dokter om te vragen of ik mijn bloed mag testen, voor de zekerheid. Waarschijnlijk is er lichamelijk niets aan de hand, maar dan is dat toch maar uitgesloten. Voelt voor mezelf dan beter. Ik ben 24 jaar, dus dat scheelt niet veel. 

Het gaat inderdaad beter nu ik weer wat ben gestabiliseerd. Ik voelde me vorige week zo raar, angstig en depressief. Dat is gelukkig weer wat weg! Maar mijn energie, blije gevoelens en interesses zijn nog ver te zoeken. Mis dat nog zo, kan dat gewoon niet loslaten en ben vaak nog heel bang dat mijn fleurigheid niet meer terug komt. Daar maak ik het mezelf nog lastiger mee. Ik besef me ook dat ik het daar continu over heb, zowel thuis als op dit forum. Ik vind persoonlijk de psychische problemen zoveel moeilijker te handelen dan de lichamelijke..

Maar we moeten sterk blijven en vasthouden aan alle succesverhalen op dit forum!

Sorry dat ik zo zeur trouwens :p, in gezonde toestand is dat helemaal niet mijn aard! Ik mag al blij zijn dat ik me niet meer zo rot voel dan vorige week! 

Hey lora! 

Ik herken alles wat je zegt enorm! Bij mij zijn de blije gevoelens en energie er ook nog niet, alles is wat matjes maar dat had ik voor benzos ook al dus bij jou zal dit zeker sneller gaan :)! 

Wat betreft zeuren en herhalen dat doe je echt niet hoor! Ik herken het wel, ben zelf ook geobsedeerd en veels te bewust van de situatie.. maar zodra de klachten minder worden zal dat verdwijnen, dat heb ik dan weer wel zelf ondervonden! 

Dus lekker spuien! 

Xxx

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Cyclad58:

Een nacht zonder wakker te worden doorslapen lukt mij al jaren niet meer, maar ik geloof niet dat dat erg is. 

Mja denk dat we daar allemaal wel last van hebben. Ik heb toevallig vorige week 1 nacht helemaal doorgeslapen. Dat was op de dag dat we één van de diertjes van onze oudste dochter in moesten laten slapen. We waren zo kapot van verdriet. Dat heeft me zoooo uitgeput dat ik in één ruk doorgeslapen heb. Daarna was het weer hopeloos :(

Ik ben al blij als ik maar 2 keer wakker word en niet langer dan een half uur daarna wakker lig.... Helaas is de realiteit anders.... "Komt goed, komt goed" hou ik mezelf maar voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...