Spring naar bijdragen

De Huiskamer van 10 December 2018


Deligaf1

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Iedereen een beetje een redelijk weekend gehad?

De laaste dagen heb ik veel moeite om in slaap te komen, door slapen gaat wel goed overigens.

Helaas de arts van het ggz is nog steeds ziek nu is het weer verzet naar volgende week... ik taper deze week maar weer verder op gevoel en dan zien we wel waar we uitkomen :)

Gisteren heel de dag bezig geweest in de badkamer, het bad eruit gesloopt, gleuven gekapt enzo wat een #%*$ werk was dat en nu moet ik vanmiddag nog ongeveer 2 uurtjes gaan hakken dan is het klaar.

Fijne week allemaal alvast!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sannie:

Respect respect respect voor jou Tim! Gelukkig slaap je wel goed door! Ben je nu de ochtend naar 0 aan het brengen of de avond inname? 

Ik heb de weegschaal binnen...spannend!!

Op hoeveel diazepam zit jij @Sannie

Succes met de weegschaal! Ben benieuwd of het en hoe het werkt. Pillen doorbreken werkt niet zo best (ook niet met zo'n splitter van de apotheek) heb ik al gemerkt :(

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kaida74:

Op hoeveel diazepam zit jij @Sannie

Succes met de weegschaal! Ben benieuwd of het en hoe het werkt. Pillen doorbreken werkt niet zo best (ook niet met zo'n splitter van de apotheek) heb ik al gemerkt :(

 

Die pillen zijn “poedersuiker” wilde drieletterig woord gebruiken wat begint met K en eindigt op T hihi.

Ik zit op 5 Mg Meis en deze neem ik sochtends in. Pillensplitter is drama en breken op breuklijn ook is mijn ervaring. Ik zet er een aardappelmesje op en druk ze zo door midden. Ik ben ook benieuwd hoe het te moeten doen, gelukkig hebben we hier ervaringsdeskundigen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Sannie:

Die pillen zijn “poedersuiker” wilde drieletterig woord gebruiken wat begint met K en eindigt op T hihi.

Ik zit op 5 Mg Meis en deze neem ik sochtends in. Pillensplitter is drama en breken op breuklijn ook is mijn ervaring. Ik zet er een aardappelmesje op en druk ze zo door midden. Ik ben ook benieuwd hoe het te moeten doen, gelukkig hebben we hier ervaringsdeskundigen! 

Ik noem het "kwalitatief uitermate teleurstellend" ;)

Pffff ik zou willen dat ik al op 5 mg zat... 

Succes meis!! Nog even en je bent er vanaf!!! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kaida74:

Ik noem het "kwalitatief uitermate teleurstellend" ;)

Pffff ik zou willen dat ik al op 5 mg zat... 

Succes meis!! Nog even en je bent er vanaf!!! :)

 

Ja die bedoel ik hahahaha!! Ik had nog lager kunnen zitten. Zat in juli op 2x 5 Mg oxa en daarna is het gruwelijk mis gegaan. 5 Mg is misschien niet heel veel en dit besef ik mij ook, zeker gezien de hoeveelheden waar anderen op zitten of gezeten hebben...maar ook ik ben doodsbenauwd hoor voor de komende afbouw en die angst is puur gebaseerd op het oxa drama  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sannie:

Ja die bedoel ik hahahaha!! Ik had nog lager kunnen zitten. Zat in juli op 2x 5 Mg oxa en daarna is het gruwelijk mis gegaan. 5 Mg is misschien niet heel veel en dit besef ik mij ook, zeker gezien de hoeveelheden waar anderen op zitten of gezeten hebben...maar ook ik ben doodsbenauwd hoor voor de komende afbouw en die angst is puur gebaseerd op het oxa drama  ;)

Dat begrijp ik!!! Ik wil ook niks bagatelliseren!! Hopelijk gaat het afbouwen soepel en herstel je makkelijk. Dat is je gegund lieverd! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sannie:

Respect respect respect voor jou Tim! Gelukkig slaap je wel goed door! Ben je nu de ochtend naar 0 aan het brengen of de avond inname? 

Ik heb de weegschaal binnen...spannend!!

Tergelijktijd bouw ik het af, ik merk wel dat het meer klachten geeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Deligaf1:

Tergelijktijd bouw ik het af, ik merk wel dat het meer klachten geeft. 

Kun je niet meer nu dan eerst ene doen en dan de andere? Mss scheelt het in klachten.

Ik hoop, wellicht tegen beter weten in, dat ik doordat ik alleen  ochtendinname heb, dat tijdens de afbouw Mn slaap niet teveel of mss hopelijk sneller hersteld. Knap dat je toch nog zo bezig blijft, snap het wel, geeft ook de zo nodige afleiding 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sannie:

Kun je niet meer nu dan eerst ene doen en dan de andere? Mss scheelt het in klachten.

Ik hoop, wellicht tegen beter weten in, dat ik doordat ik alleen  ochtendinname heb, dat tijdens de afbouw Mn slaap niet teveel of mss hopelijk sneller hersteld. Knap dat je toch nog zo bezig blijft, snap het wel, geeft ook de zo nodige afleiding 

Zou kunnen, toch moet ik er een keer aan toe geven dat het komt. Het is nog maar 0,75 nu maak ik dat ook zo af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...