MarQ Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 No worries , na de 21e gaan de dagen weer lengen ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Of over de rand van je bootje. Of ligt die niet bij je huis? Ontstopper is trouwens slecht voor je (meestal kunststof) leidingen. Worden ze broos van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 15 minuten geleden zei Sober: Mijn post stond dubbel. Sorry Een teken dat je weer wat energie hebt, Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 3 minuten geleden zei Bor: Kijk zo even 157 eurie door de gootsteen. Daar krijg ik dus de smoor ( smoor) van in zulke dingen. Ja, ik had ook wel even de smoor in. Maar de opluchting van een goed doorlopende gootsteen na weken 'geëmmer' () is wel weer erg groot.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Normaal als iemand tegen mij zegt dat de wc verstopt is, vraag ik of ik moet helpen zoeken. Flauw, ik weet het. Gelukkig kan ik mijn wc altijd vinden Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Ik moet ook echt geen drank in huis hebben, dan gaat het een keer mis. Zo sterk ben ik nog niet. Een drankje afslaan bij anderen gaat al in slow motion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Zojuist zei Rupsjenooitgenoeg: Ik moet ook echt geen drank in huis hebben, Idem dito , want de keren dat ik drink is het dus in huis daarom haal ik met maar niet want dan weet ik dat ik het heb en moet het op ook of zo. Is trouwens met snoep/chocolade/koekjes net zo hoor want bijvoorbeeld een doos choco-zeebanket die moet en zal opgaan als ik die open maak...... Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Je zegt het precies zoals ik het altijd uitleg @MarQ Als ik weet dat ik het heb dan moet het op ook! Gelukkig weet ik hoe het werkt voor mij. Scheelt een hoop ellende! Ik zit bijna op 2 maanden en deze maand is sowieso al een moeilijke maand. Kerstpakket flesje maar meteen doorschuiven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pioenroos Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Haha Spirit leuk! Dat blijft ook mijn hoop :-). Hier 2 weken geen druppel! Voelt nu al goed maar het monster zal wel binnenkort toeslaan. Vooralsnog voelt het erg goed. Op naar de 6 maanden! Zelfs de feestdagen zie ik goed tegemoet. Bizar zoals je dat niet voor mogelijk had gehouden... Fijne avond allemaal! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 8 minuten geleden zei pioenroos: [...] maar het monster zal wel binnenkort toeslaan. [...] Moet je niet van uit gaan maar wel op voorbereid zijn. Geen angst maar voorzichtigheid. En vooral vertrouwen. En vooral in jezelf. Als het twee weken kon, kan het ook elke dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Goedemorgen beetje laat vandaag was laat wakker. Maar nu terug van revalidatie stamppot boerenkool in mijn buik en het is weekend maar nooit te laat voor het dagpact DAGPACT : MarQ Moosje Quinn Tatum Kohtje Sober Spirit Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 14 uur geleden zei Kohtje: Weet iemand hier wat het verschil is tussen Cola Light en Cola Zero? In light zitten kunstmatige suikers die nog slechter zijn dan gewone suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden