Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 30-11-2018


Sannie

Aanbevolen berichten

Ipv goedemorgen, goedemiddag! Fijn om toch best positieve berichten te horen! :D trots op jullie!

Bij mij ook best positief, behalve dat ik gisteren echt teveel van mijzelf heb gevergd, aan de ene kant heb ik gepusht en zaken overwonnen/hoofd weten te bieden, aan de andere kant nu kuis verrot en oorsuizen niet normaal en wat irritant gevoel in lijf. Klaag nog steeds niet hoor, maar doseren blijft het sleutelwoord! Stress en druk geeft echt nog paniekaanvallen, maar allang niet meer zo heftig als een jaar terug, mild dus en onder controle en daar ben ik wel trots op. Nog onder benzo of niet....ik stuur ze mooi weer terug waar ze vandaan kwamen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

Gesprek op het werk ging goed, ik hoef pas volgend jaar te beginnen in de 2e week van Januari. Daarbij heb ik ook een andere functie gekregen. Ze stonden al te springen dat ik weer terug kwam en ze hadden me al gisteren nodig maar de bedrijfsarts vond dat niet z’n goed idee. 

Groetjes en een fijn weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Deligaf1:

Goede avond,

Gesprek op het werk ging goed, ik hoef pas volgend jaar te beginnen in de 2e week van Januari. Daarbij heb ik ook een andere functie gekregen. Ze stonden al te springen dat ik weer terug kwam en ze hadden me al gisteren nodig maar de bedrijfsarts vond dat niet z’n goed idee. 

Groetjes en een fijn weekend

Geweldig Tim dat geeft je mooi nog 6 weken rust en speling en goed ingeschat van de BA! Andere functie voor jou ook goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Sannie:

Geweldig Tim dat geeft je mooi nog 6 weken rust en speling en goed ingeschat van de BA! Andere functie voor jou ook goed?

Dat weet ik niet of de functie wat iets voor me is. De logistiek gaan ze veranderen en ik samen met 3 andere moeten er voor zorgen dat het goed verloopt en ik moet zorgen dat alles op de juiste plek komt te staan. Dus veel lopen en veel controleren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11/30/2018 om 17:47 zei Deligaf1:

Goede avond,

Gesprek op het werk ging goed, ik hoef pas volgend jaar te beginnen in de 2e week van Januari. Daarbij heb ik ook een andere functie gekregen. Ze stonden al te springen dat ik weer terug kwam en ze hadden me al gisteren nodig maar de bedrijfsarts vond dat niet z’n goed idee. 

Groetjes en een fijn weekend

fijn Tim dat je ruimte hebt de komende tijd. Dat is zeer belangrijk. Druk er af en alleen maar denken aan wat Tim nodig heeft. Oefen dat zo goed als je kunt, zodat je ook in Januari goed weet of je er klaar voor bent of niet.

Liefs, Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...