Beertje71 Geplaatst 29 november 2018 Rapport Share Geplaatst 29 november 2018 Hoe kan drank zo een greep op je leven hebben , ik wil me goed voelen zonder. Elke keer trap ik er weer in , het duiveltje om de hoek.....nu een paar dagen zonder, en valt me zwaar. Ik wil er zijn voor mijn kids en mijn man , voel me eenzaam omdat niemand dit weet.. Mootje1965 en Senna33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 november 2018 Rapport Share Geplaatst 29 november 2018 Hallo Beertje, lastige situatie en herkenbaar voor meerderen hier. Miscchien kan de @moderator dit draadje verplaatsen naar het voorstel gedeelte. Dan krijg je meer respons. Goed dat je je hebt aangemeld. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 december 2018 Rapport Share Geplaatst 2 december 2018 heel herkenbaar. je kunt het! Gun het jezelf vooral. de rest profiteert mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Extranaut Geplaatst 2 december 2018 Rapport Share Geplaatst 2 december 2018 (bewerkt) Je kan altijd praten met iemand zodat iemand het weet? Weet je man het niet, en zou je niet met hem kunnen praten? 2 december 2018 bewerkt door Extranaut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 december 2018 Rapport Share Geplaatst 3 december 2018 Welkom Beertje, Je kunt er hier over praten, gelijkgestemden genoeg. Ik kan er met mijn man over praten, maar merk toch dat hij het niet helemaal begrijpt. Ik denk ook dat dat moeilijk is, daarvoor moet je zelf ook ergens verslaafd aan zijn. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden