Deligaf1 Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Goedemiddag! En hoe hebben we geslapen vannacht? Ik ben een beetje me ritme kwijt geraakt de laaste dagen ik voel me uitgeput heel de dag door en savonds leef ik op. Ik sta nu op 1.6mg begin wel last van verschijnselen te krijgen alleen kan ik het moeilijker hendelen. Eerst kon ik daar veel makkelijker afstand van doen op 1 of andere manier nu komt het harder binnen en ik zie er best wel tegen op. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Ik heb na een rotdag redelijk geslapen ik denk van 2300/23.15 - 5.57. Was blij mee maar was ook echt emotioneel en lichamelijk uitgeput. Ik hoop dat de verschijnselen snel minder worden @Deligaf1. Laatste loodjes zijn het zwaarst, maar je kunt het hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 4 uur geleden zei Deligaf1: Goedemiddag! En hoe hebben we geslapen vannacht? Ik ben een beetje me ritme kwijt geraakt de laaste dagen ik voel me uitgeput heel de dag door en savonds leef ik op. Ik sta nu op 1.6mg begin wel last van verschijnselen te krijgen alleen kan ik het moeilijker hendelen. Eerst kon ik daar veel makkelijker afstand van doen op 1 of andere manier nu komt het harder binnen en ik zie er best wel tegen op. Fijne dag allemaal! Je bent er bijna, Tim! Die laatste stapjes gaan je ook echt lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 5 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Ik kijk het op de dag af vrijdag heb een afspraak bij mij oude therapeut voor wat mental coaching, ik heb z’n hekel aan die intrusies en al dat psychotisch gedoe. 0,6mg moet wel lukken tot aan 5 december dan naar de 0.00 Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 6 november 2018 Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 12 uur geleden zei Deligaf1: Ik kijk het op de dag af vrijdag heb een afspraak bij mij oude therapeut voor wat mental coaching, ik heb z’n hekel aan die intrusies en al dat psychotisch gedoe. 0,6mg moet wel lukken tot aan 5 december dan naar de 0.00 Thanks. Ik denk dat je daar soms meer aan hebt... Goed bezig jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 6 november 2018 Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 21 uur geleden zei Deligaf1: Ik kijk het op de dag af vrijdag heb een afspraak bij mij oude therapeut voor wat mental coaching, ik heb z’n hekel aan die intrusies en al dat psychotisch gedoe. 0,6mg moet wel lukken tot aan 5 december dan naar de 0.00 Thanks. Niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn ;-) ... ben heel blij met je vooruitgang Tim! Weet dat deze gedachten en angsten en onrust deel zijn van de componenten van de benzo ontwenning. Jij bent het niet zelf. Jij bent niet gek. Deze klachten gaan echt voorbij. Het lijkt soms moeilijk voor te stellen dat je het zelf niet bent of dat je er geen invloed op hebt. Maar het is echt waar. Iedereen die weer beter is geworden kan dat bevestigen. Er blijft na de ontwenning niets over van die dingen. Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden