Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 3-11--2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Nou ik had tot mijn verrassing echt een best redelijk goede dag tot een uur geleden. Achja iig een paar uren achter elkaar wat beter, das al even geleden. Ik dacht: zou stabilisatie dan toch gebeuren....maar nu voel ik me toch niet fijn weer, niet dramatisch, maar ook niet fijn. Achja per  dag maar bekijken. Heb een online cursus mindfulness besteld en een boek over yoga. Hoop dat het helpt iig mentaal sterker te worden, gedachten en angsten nog beter onder controle te krijgen. Fijne avond en slaap lekker alvast. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sannie:

En wat ik vooral niet moet doen is verhalen van anderen lezen. Dit helpt mij absoluut niet. Mijn positieve: wat er ook gebeurt het is OK en het is niet voor eeuwig en ik kom er doorheen en ik wil er vanaf en het gaat mij lukken van vandaag, hoe dan ook....ben ik Ff kwijt. Slaap lekker :moon:

Alleen de succes verhalen lezen :) is een heel rubriek op Benzobuddies. Ik lees er bijna elke dag eentje, er zijn er maar weinig die met klachten blijven zitten volgens mij! En goed idee die mindfulness, zal je goed doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 204yha:

Alleen de succes verhalen lezen :) is een heel rubriek op Benzobuddies. Ik lees er bijna elke dag eentje, er zijn er maar weinig die met klachten blijven zitten volgens mij! En goed idee die mindfulness, zal je goed doen

Dank je wel lieverd voor je woorden! Ik vind dit een best lastig forum om in te zoeken. Zal ook eens op benzobuddies kijken....morgen...als ik durf ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...