Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 oktober 2018

NickyLJ80

Aanbevolen berichten

@spiritDit is een betaalde site. Ik ken ook gratis dating sites, maar heb gemerkt dat mannen daar werkelijk alleen maar om gratis sex draait. Mijn laatste ex heb ik daar ook leren kennen, maar bleek niet de man van mijn dromen. Inderdaad ben ik nog steeds bezig met de juiste omschrijving van de man die ik wil. Zo eerlijk mogelijk, ook over drinken. Beter een goede start dan ten halve weer moeten stoppen met de relatie. :(

Ook heb ik er duidelijk bij gezegd dat ik een LAT relatie wil. Ik heb ruimte voor mezelf nodig en dat heb ik te weinig met samenwonen. Heb wel alle dingen benoemd die ik graag doe tot vakanties aan toe. :D Je kan niet duidelijk genoeg zijn, toch?

Ik hoef maar 1 persoon tegen te komen. En ik heb het gevoel dat dat niet heel erg snel gaat gebeuren. Geeft niet. Ik heb nu de power knop in mezelf gevonden om mezelf en mijn leven dusdanig in te richten dat ik er straks klaar voor ben. :)

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies dat @Tatum ik heb ook een tijdje op een datingsite gezeten en ja ook voor mannen :D maar de meesten gaat het alleen om de seks. Werk eerst eens aan jezelf @spirit voor je weer in een avontuur stort. Je hulpverlening verbaas ik me over. Lijkt me handig dat die eens uit zoekt of en wat er met je aan de hand is. Niet dat een diagnose veranderd wel kunnen ze dan daar meer op inspelen. Zelf herken je alles. Als iemand zegt je lijkt wel manisch depressief ja dan heb je alle kenmerken. Zegt een ander weer wat anders herken je je ook in. Wat ik vooral bij je zie is alles bij anderen leggen. Misschien niet bewust maar het gebeurt wel. Toevallig heb ik deze week terug gelezen ik zocht iets en kwam terecht op jaren geleden. Je man was ergen anders verpleeghuis misschien. Niets deugde daar wat een onrecht werd jou en je man aan gedaan. Je schoondochter deugd niet haar ouders al helemaal niet je zoon soms niet je buren niet veel van je muziekgroepen deugen niet vreselijke mensen zitten erbij. Ik herken het wel ik mag dat ook graag doen maar wel met het verschil dat ik later in zie dat het soms toch iets anders ligt. Kijk eens in de spiegel denk later eens rustig na over situaties kijk of je het dan misschien anders kunt zien 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LarsVeel vrouwen schijnen daar ook alleen voor de sex op gratis dating sites te zitten. Ik kon het me niet voorstellen. Ik voorkwam verkeerde ideeën door eerst minimaal een week met iemand te chatten voor ik een afspraak wilde maken op een algemene plaats in mijn eigen stad. De eerste date kwamen ze helemaal niet bij mij thuis. Ook niet na een leuke middag. Mannen die alleen een snelle wip zochten waren bij mij binnen no time verdwenen.:D

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...