Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 16-9--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Lieverds.

En ?????????????????????Slapen Plaatjes???????????????????? of niet.

Vrijdag een topdag gehad, we zijn naar de dierentuin geweest en daarna uit eten. Omdat het in de dierentuin bergje op bergje af was heb ik teveel gelopen. Was daardoor echt bekaf dus heb vrijdag en zaterdag heel rustig aan gedaan voor mijn doen. 's Ochtends en 's middags een uur gerust en vannacht uitstekend geslapen. Voel me gelukkig een heel stuk beter.

En jullie. Gaan jullie vandaag nog zonnestraaltjes pakken?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Ik heb een wekker gezet, anders sliep ik door. Wij hebben vandaag een verjaardag en straks ook nog een barbecue. Beetje vreemd weer, ochtend fris, de middag warm, en namiddag en avond koelt ook vlug af. Dinsdag zou het hier 30 graden worden. Ik vind het wel heerlijk maar van dat op en af gaan de meesten snotteren en worden ziek. Vandaag nog genieten van alles, de werkweek begint altijd veel te vlug, en tussendoor mag ik weer verder met inpakken voor de verhuizing. 

Mooie z:sun:ndag iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen,

Gisteren met mijn jongste een quality time dagje gehad. We zijn naar Amsterdam geweest en zijn wezen shoppen en ik heb haar wat bekende plekken laten zien (oa Rembrandtplein, de Dam) Bij de grootste Primark van Nederland heeft ze lekker ingeslagen. ;)

We hebben echt een fijne dag gehad en ze zei uit zichzelf: mam als ik mijn nieuwe noodles kom (ze is gek op Aziatische landen en de cultuur) dan denk ik terug aan onze dag shoppen in Amsterdam. Vond ik zo lief! Deed me echt goed. 

Nog iets moois is er gebeurd tussen haar en mij. Ik heb geen contact met mijn moeder en daardoor zien ze oma nooit. (Er komt van oma's kant geen teken van leven) Ik zei haar dat ik bang ben dat als we ruzie blijven maken, ik bang ben dat ze zich straks tegen me keert en mij niet meer wil zien. Ze zei dat ze daar ook bang voor was en dat ze dat nooit zou doen, omdat ze wel wil dat haar kindjes wél een oma gunt. Nou ik kan je vertellen dat bij mij de dijken losbraken en ik heb haar geknuffeld en gezegd dat dit het liefste cadeau is wat ze me kan geven. :heart: Dat we het over therapie gehad hebben heeft heel erg geholpen, want dat drong goed door en ze wil niet in therapie ;) Dus nu maar hopen en duimen dat het vanaf nu beter zal gaan. Maar heb goede hoop.

Mijn vriend ligt met griep op bed. Moet ik alvast begravenismuziek uitzoeken? Want de manfluu pfff die is heftig hoor!! (Sarcasme rules ;) )

Straks weer mijn katten knuffelen in het pension :heart: De renovatie is wéér een week opgeschoven. Ze starten nu volgende week maandag... Zucht...

Fijne dag moedige strijders! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...