Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 10-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen frutsels,:),

Hèhè wat lekker hé kanjers dat het niet zo warm meer is?

Ey wat kunnen slapen?

Hypertjeeeeeeeeeeeeeee en jij? Is het vannacht gelukt? Tja jongens we hebben het niet voor  het zeggen en maar goed ook, want wat zou het dan een rotzooi worden.

Ik ga vandaag weer naar de nieuwe dagbesteding en heb er, zoals gewoonlijk, erg veel zin in. Het is zo heerlijk om mezelf vrij te voelen, vrij van katers en medicatie. Ik kan weer echt genieten.

Blijf geloven in jezelf.:lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @bolletje ,

het is idd veel beter dat het niet meer zi heet is 

ik viel heel moeilijk en laat in slaap , heb een paar nachtmerries gehad , las ook een ontwenningsverschijnsel , denk in totaal 5 uurtjes te hebben geslapen alles is mooi meegenomen . Dag 4 afbouw achter de rug en ik hoop dat ik mij ook zo snel mogelijk zo vrij en gelukkig kan voelen zoals jij ben zo blij voor je 

knuffel hypertjeee 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het echt drama.ik voel mij echt vervreemd van alles iedereen, gevoel contact kwijt te raken met de mensen.

En begin te twijfelen of ik wel een goed mens ben, met deze rare gedachtes.sta ook continu met trillen ledematen op en dat hele nare opgesloten gevoel.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ey187 ik wens je echt het beste , ik begrijp je dan misschien niet helemaal maar ik kan me wel iets voorstellen wat je nu doormaakt . 

Mijn psycholoog zegt en het is makkelijker gezegd dan gedaan , probeer andere dingen te doen dan aan dit de hele tijd te denken, ga wandelen , ga puzzelen. Dat je even niet aan je kwalen denkt. 

 

Succes 

liefs Hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Hypertjeee:

@Ey187 ik wens je echt het beste , ik begrijp je dan misschien niet helemaal maar ik kan me wel iets voorstellen wat je nu doormaakt . 

Mijn psycholoog zegt en het is makkelijker gezegd dan gedaan , probeer andere dingen te doen dan aan dit de hele tijd te denken, ga wandelen , ga puzzelen. Dat je even niet aan je kwalen denkt. 

 

Succes 

liefs Hypertjeee 

dankje Hypertjeee

het is gewoon moeilijk om nog wat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij hebben we allemaal een beetje last gehad van de weersomslag. Ik heb ook beroerd geslapen en veel liggen dromen. Soms weet ik niet of ik droom of wakker ben. Zo gek. En dan kijk ik op de klok en is het anderhalf uur verder.... Klinkt dit bekend?

Nog 3 nachtjes en dan vakantie. Begin er steeds meer zin in te krijgen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kaida74:

Volgens mij hebben we allemaal een beetje last gehad van de weersomslag. Ik heb ook beroerd geslapen en veel liggen dromen. Soms weet ik niet of ik droom of wakker ben. Zo gek. En dan kijk ik op de klok en is het anderhalf uur verder.... Klinkt dit bekend?

Nog 3 nachtjes en dan vakantie. Begin er steeds meer zin in te krijgen :)

 

Jazeker! Ik heb wel 3 of 4 rare dromen gehad vannacht en dan iedere keer weer wakker worden. Ze zijn zo levendig dat je achteraf denkt dat je niet hebt geslapen, maar door de dromen realiseer ik mij dat ik dat wel heb gedaan.

Heel goed! De pret kan bijna beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hypertjeee:

Beste mensen ,

heeft iemand een weegschaal voor mij ? Ik heb online gekeken maar de snelste bezorgtijd is al 7-15 dagen en ik het wel binnen nu en paar dagen nodig. Ik wil het graag kopen als jullie het willen verkopen ? 

 

Nee sorry, wil je gaan taperen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...