bolletje Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 (bewerkt) Goeie morgen frutsels,, Hèhè wat lekker hé kanjers dat het niet zo warm meer is? Ey wat kunnen slapen? Hypertjeeeeeeeeeeeeeee en jij? Is het vannacht gelukt? Tja jongens we hebben het niet voor het zeggen en maar goed ook, want wat zou het dan een rotzooi worden. Ik ga vandaag weer naar de nieuwe dagbesteding en heb er, zoals gewoonlijk, erg veel zin in. Het is zo heerlijk om mezelf vrij te voelen, vrij van katers en medicatie. Ik kan weer echt genieten. Blijf geloven in jezelf. 10 augustus 2018 bewerkt door bolletje Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Goedemorgen @bolletje , het is idd veel beter dat het niet meer zi heet is ik viel heel moeilijk en laat in slaap , heb een paar nachtmerries gehad , las ook een ontwenningsverschijnsel , denk in totaal 5 uurtjes te hebben geslapen alles is mooi meegenomen . Dag 4 afbouw achter de rug en ik hoop dat ik mij ook zo snel mogelijk zo vrij en gelukkig kan voelen zoals jij ben zo blij voor je knuffel hypertjeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Dat gaat gebeuren lieve Hypertje echt, je bent veeeeel sterker dan dat je je nu voelt blijf daar in geloven. Hypertjeee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Goedemorgen! Ik ben wel 4 keer wakker geworden en heb ook allerlei gekke dromen gehad. Het was dus droomnacht @Hypertjeee Werkse lieve @bolletje Zet 'm op kanjers! Hypertjeee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Bij mij is het echt drama.ik voel mij echt vervreemd van alles iedereen, gevoel contact kwijt te raken met de mensen. En begin te twijfelen of ik wel een goed mens ben, met deze rare gedachtes.sta ook continu met trillen ledematen op en dat hele nare opgesloten gevoel. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 @Ey187 ik wens je echt het beste , ik begrijp je dan misschien niet helemaal maar ik kan me wel iets voorstellen wat je nu doormaakt . Mijn psycholoog zegt en het is makkelijker gezegd dan gedaan , probeer andere dingen te doen dan aan dit de hele tijd te denken, ga wandelen , ga puzzelen. Dat je even niet aan je kwalen denkt. Succes liefs Hypertjeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 21 minuten geleden zei Hypertjeee: @Ey187 ik wens je echt het beste , ik begrijp je dan misschien niet helemaal maar ik kan me wel iets voorstellen wat je nu doormaakt . Mijn psycholoog zegt en het is makkelijker gezegd dan gedaan , probeer andere dingen te doen dan aan dit de hele tijd te denken, ga wandelen , ga puzzelen. Dat je even niet aan je kwalen denkt. Succes liefs Hypertjeee dankje Hypertjeee het is gewoon moeilijk om nog wat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Volgens mij hebben we allemaal een beetje last gehad van de weersomslag. Ik heb ook beroerd geslapen en veel liggen dromen. Soms weet ik niet of ik droom of wakker ben. Zo gek. En dan kijk ik op de klok en is het anderhalf uur verder.... Klinkt dit bekend? Nog 3 nachtjes en dan vakantie. Begin er steeds meer zin in te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 10 minuten geleden zei Kaida74: Volgens mij hebben we allemaal een beetje last gehad van de weersomslag. Ik heb ook beroerd geslapen en veel liggen dromen. Soms weet ik niet of ik droom of wakker ben. Zo gek. En dan kijk ik op de klok en is het anderhalf uur verder.... Klinkt dit bekend? Nog 3 nachtjes en dan vakantie. Begin er steeds meer zin in te krijgen Jazeker! Ik heb wel 3 of 4 rare dromen gehad vannacht en dan iedere keer weer wakker worden. Ze zijn zo levendig dat je achteraf denkt dat je niet hebt geslapen, maar door de dromen realiseer ik mij dat ik dat wel heb gedaan. Heel goed! De pret kan bijna beginnen! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Oh die dromen kunnen soms ook heel mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 (bewerkt) Beste mensen , heeft iemand een weegschaal voor mij ? Ik heb online gekeken maar de snelste bezorgtijd is al 7-15 dagen en ik het wel binnen nu en paar dagen nodig. Ik wil het graag kopen als jullie het willen verkopen ? 10 augustus 2018 bewerkt door Hypertjeee Drukte te snel op enter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 1 uur geleden zei Hypertjeee: Beste mensen , heeft iemand een weegschaal voor mij ? Ik heb online gekeken maar de snelste bezorgtijd is al 7-15 dagen en ik het wel binnen nu en paar dagen nodig. Ik wil het graag kopen als jullie het willen verkopen ? Nee sorry, wil je gaan taperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 11 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2018 11 uur geleden zei Jeshen: Nee sorry, wil je gaan taperen? Ja eigenlijk wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden