fleurtje Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 @Kohtje, fijn je te lezen. Inderdaad nog goed genieten van die laatste dagen. Ik zou zeggen 'ik kruip es in bed' maar ik lig er al in. Proberen te slapen. Nog geen regen gezien maar zal voor vannacht zijn. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Slaap lekker. Ik kan alleen nog aan kringloopwinkels denken. Bij alles wat ik oppak, vraag ik me af: kan dit naar de kringloop? Ik ben fan! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 ik ook☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2018 Regen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Nee hoor Bor ik weet dat nog precies. Had toen ook verwacht dat ze langer in het ziekenhuis zou liggen. Tegenwoordig lig je na een operatie niet meer zo lang in het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 (bewerkt) ...... 8 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 @Lente en ik hebben het uit gepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Goedemiddag, heb weer internet en tv en dus ook inloggegevens. Gaat aardig met me, later wel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 2 uur geleden zei Lars: @Lente en ik hebben het uit gepraat Gelukkig wel. No hard feelings. Ik zal zelf ook wat verwijderen . Weer vriendjes, toch @Lars? , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2018 Gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden