Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 juli 20198

Lars

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei jopie:

@Lars hoe bevalt het loopfietsje? Hier stapte krummel na precies een jaar zo op de fiets en fietste weg... net 3. 

Heel anders dan mijn kinderen die de stap driewieler-fietsmetzijwieltjes maakten. 

Nu heerlijk aan het knutselen: vond een prachtige oude step (16inch notabene!)  bij de containers.... ligt nu uit elkaar voor me. Dat houdt mij van de straat. Wat kan dáár nou zo kapot aan zijn dat t niet te repareren is.... 

Ik heb plezier. 

Volgens mijn dochter een groot succes Jopie als ze naar de winkel gaan of stukje lopen gaat ze op dat fietsje mee en dat gaat een stuk makkelijker dan lopend mee al zit ze bij lange einden ook nog in de wandelwagen mijn dochter heeft 1 waar 2 in kunnen mijn kleinzoon loopt nog steeds niet staat nog niet eens hij kan nog maar net zelf zitten maar zit het liefste met een kussen in zijn rug 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had vroeger een boek over een jongen die een step had en die raakte hi kwijt ik wilde ook graag een step maar kreeg hem niet natuurlijk terwijl mijn vader fietsen maakte en vaak ook wel step had en verkocht ik kreeg ook altijd een hele oude fiets die rijp voor de sloop was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente, je bent veel te zwaarmoedig!

Je leest het berichtje van Bor niet goed, ze schrijft dat ze goed nieuws heeft en ze eindigt ermee dat ze blij met het nieuws zijn. Jij maakt er onnodig iets sombers van.  En Lars schrijft dat hij er dus niet had moeten zijn maar hij is er wel! Dat is ook positief! Lente, ik begrijp helemaal niets van je.

bewerkt door rosa45
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is dit ter voorkoming van een dwarsleasie en heeft de man van Bor dit nog niet. Ik heb het toen aan mijn dochter gevraagd en volgens haar zijn er goede resultaten te behalen met een operatie. Maar @Bor het is wel wat he. Hij zal wel nooit meer werken kunnen dus straks de wao in en is hij altijd thuis bij je. Autorijden zal wel niet meer kunnen. Dus bootje zal ook niet meer makkelijk gaan? Misschien tijd dat jij je rijbewijs gaat halen? Die heb je toch niet? Of werken om het financieel een beetje op te vangen? En @Lente het was iet de bedoeling dat ik kwam en dat hebben ze me in mijn jeugd goed laten weten. Maar inderdaad ik ben er en daar kan niemand meer wat aan veranderen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...