rapilos Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Goedemorgen allemaal, Hier net ook een fikse bui van ong. 10 minuten jeetje, wat hadden we dat hard nodig zeg Maar goed, de zon schijnt alweer straks met wandelmaatje naar museum, dus de trein in zo laters 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 46 minuten geleden zei jopie: Ik heb plezier. Kijk en zo hoort het. Ben werken mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 1 uur geleden zei jopie: @Lars hoe bevalt het loopfietsje? Hier stapte krummel na precies een jaar zo op de fiets en fietste weg... net 3. Heel anders dan mijn kinderen die de stap driewieler-fietsmetzijwieltjes maakten. Nu heerlijk aan het knutselen: vond een prachtige oude step (16inch notabene!) bij de containers.... ligt nu uit elkaar voor me. Dat houdt mij van de straat. Wat kan dáár nou zo kapot aan zijn dat t niet te repareren is.... Ik heb plezier. Volgens mijn dochter een groot succes Jopie als ze naar de winkel gaan of stukje lopen gaat ze op dat fietsje mee en dat gaat een stuk makkelijker dan lopend mee al zit ze bij lange einden ook nog in de wandelwagen mijn dochter heeft 1 waar 2 in kunnen mijn kleinzoon loopt nog steeds niet staat nog niet eens hij kan nog maar net zelf zitten maar zit het liefste met een kussen in zijn rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 ik had vroeger een boek over een jongen die een step had en die raakte hi kwijt ik wilde ook graag een step maar kreeg hem niet natuurlijk terwijl mijn vader fietsen maakte en vaak ook wel step had en verkocht ik kreeg ook altijd een hele oude fiets die rijp voor de sloop was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Bah Lars. Klinkt niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Ach ik zal dat wel verdiend hebben denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Wel wippen en dan kwaad zijn als daar een kind uit komt ik heb daar niet om gevraagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Had er dus niet moeten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 (bewerkt) . 1 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 (bewerkt) . 1 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 (bewerkt) Lente, je bent veel te zwaarmoedig! Je leest het berichtje van Bor niet goed, ze schrijft dat ze goed nieuws heeft en ze eindigt ermee dat ze blij met het nieuws zijn. Jij maakt er onnodig iets sombers van. En Lars schrijft dat hij er dus niet had moeten zijn maar hij is er wel! Dat is ook positief! Lente, ik begrijp helemaal niets van je. 1 augustus 2018 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 Volgens mij is dit ter voorkoming van een dwarsleasie en heeft de man van Bor dit nog niet. Ik heb het toen aan mijn dochter gevraagd en volgens haar zijn er goede resultaten te behalen met een operatie. Maar @Bor het is wel wat he. Hij zal wel nooit meer werken kunnen dus straks de wao in en is hij altijd thuis bij je. Autorijden zal wel niet meer kunnen. Dus bootje zal ook niet meer makkelijk gaan? Misschien tijd dat jij je rijbewijs gaat halen? Die heb je toch niet? Of werken om het financieel een beetje op te vangen? En @Lente het was iet de bedoeling dat ik kwam en dat hebben ze me in mijn jeugd goed laten weten. Maar inderdaad ik ben er en daar kan niemand meer wat aan veranderen fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 Ik zou denken met dat hij met de verlammingsverschijnselen die hij al heeft, hij sowieso niet meer werken ging. Zeker niet als je meldt dat je beiden aan t genieten bent van de dagen die je misschien nog restten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 Nee Bor haar man zal nooit meer werken dat is heftig als je zo jong bent en alle dagen samen thuis zit. Moet je een sterk huwelijk hebben maar dat hebben ze vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 (bewerkt) Nou je bent tegenwoordig al gauw een zeur hoor, en niet gauw te ziek om te werken. 1 augustus 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 Maar als je verlamd bent zal het moeilijk gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden