smart Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goeiemorgen allemaal! Ik ben wat uit mijn slaapritme en zit al een tijdje wakker te wezen. Al buiten kijkend naar de opstart van de dag over het dorre aardappelveld. Nog even slapen zo en dan maar weer een heerlijk warme dag tegemoet! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goedemorgen Smart Hier ook al wakker weet niet waarom Wel lekker geslapen en de boel is heerlijk opgefrist Vandaag hopelijk niet heel erg warm het is wat bewolkt Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goedemorgen Smart en Gypsy. Vandaag weer een warme dag maar niet meer zo extreem gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goedemorgen! Het gaat nog 28 gr worden toch? Sjonge, wat een tijden zijn dit zeg... al voel ik me er supergoed bij. Voor de natuur is dit geen sinecure. Enfin: ik kan nu alweer bladeren harken er staan al weer 2 zakken dorrigheid klaar om het bos in gegooid te worden... en ijsjes eten he Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ja maar kom niet zoveel meer alleen naar buiten dus ijsjes eten is er niet altijd bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 28 graden is nu niet zoveel meer na de afgelopen periode Zo zie je maar weer dat je er toch aan went Denk dat ik vandaag ook maar voor een ijsje ga! Kan je niet samen met iemand op stap gaan Lars? Dat binnen hangen is ook niet alles Succes met de bladeren Smart zo te horen woon je wel heel mooi smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ja wel ik maak elke dag wel een wandeling of alleen met begeleider of met meer bewoners Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 (bewerkt) Goedemorgeuuh. Ik ga vandaag voor de eerste keer in drie weken maar eens terug naar de fitness. Op hotel was die ruimte een no go en toen we terugkwamen vond ik t te warm Gisteren was t hier ideaal weer. Lekker windje. Na twee dagen binnen, eindelijk terug eens een dagje buiten. Zalig! 29 juli 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goedemorgen @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goedemorgen lekker stukje ollandse uitgedroogde kalkoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ik ga ff ontbijten Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Een kalkoen en een geit... fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Beide lekker! Geit is wel wat taaier vlees. Ik at geit op Tenerife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ik ga nu voor de cola zonder suiker en cafeïne. @Reacher, de zero is voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ik er terug vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Jammer Fleurtje.... weg... Is zo'n fitness niet duur. Hardlopen dan? Kan de begeleiding geen ijs halen Lars? Welnu, ik ga dutten. Als ik om twaalf uur wakker word dan zit ik gewoon nog in mijn oude ritme. Nogmaals fijne dag allemaal. Ik ga eerst nog even ademhalen in het groen en geel hier en misschien nog wat water geven aan de dorheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Niet elke keer wanneer ik zin heb in een ijsje. Hebben hier ook ijs in diepvries maar ja daar mag ik niet aan komen met mijn tengels en zomaar 1 pakken bolletje en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Moghu mensen. Hoor ik ijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ja breng je me een ijsje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goedemorgen frummers. Heerlijk, het is buiten 16 graden... binnen nog wel 25,5 maar dat is al heel wat beter dan de 29 van gistermorgen. Wat mij betreft mag de zon nog wel een dagje wegblijven Heb vannacht ook weer heerlijk kunnen slapen... Eerst maar een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ik neem nog even een bakkie van je Yvonne lekker! Hier is het gezakt naar 26.5 graden het wordt nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Ik wel hoor Lars: een met veel slagroom! Twee mag ook ! Hier 18 gr en binnen net zo. Lekker! Heb de tuin net illegaal gesproeid. Maar moet toch ook nog even verder slapen. Moet? moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Moet helemaal niet Smart, ochtendstond heeft goud in de mond.... een unieke kans om lekker een goed dag- en nachtritme op te bouwen... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2018 (bewerkt) 27 minuten geleden zei smart: Ik wel hoor Lars: een met veel slagroom! Twee mag ook ! Helemaal niet hebberd. Ik kom straks een ijsje brengen Lars goed? 29 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden