Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 18-7-2018


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kannietmeer:

grrrr. :angry:

Nou ik durf er mijn spaargeld op te zetten dat het wel in je lichaam komt. Hoeveel weet ik natuurlijk niet. Maar ik zou als ik jouw was zilvercolloidaalzalf proberen. Verschillende merken, prima product en werkt goed. 
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen wat echt de oorzaak is van de ontstekingen, of dat het gewoon benzo ontwenning is. Huid doet rare dingen in benzo ontwenning. Fusidine is tegen schimmels, Antibiotica tegen bacterien.  ( in mijn ogen heeft de dokter gedacht: hup, zware zalf erop en gaan met die banaan)

Dit had ik al voordat ik met psychofarmica begon te gebruiken. Eerst had ik corticosteroïden vloeistof maar dat werkte niet. Maar kan deze zalf gebruikt worden met benzo’s is de vraag? Maar jou zalf ga ik ook proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Deligaf1:

Dit had ik al voordat ik met psychofarmica begon te gebruiken. Eerst had ik corticosteroïden vloeistof maar dat werkte niet. Maar kan deze zalf gebruikt worden met benzo’s is de vraag? Maar jou zalf ga ik ook proberen

dat kan mogelijk wel. Niet iedereen reageert hetzelfde. Maar ik blijf bij antibiotica vandaan. Er zijn aardig wat alternatieven die nog geprobeerd kunnen worden met minder risico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

Magnesium is het mineraal dat de Glutamatenreceptoren blokkeert, wat dus leidt tot meer ontspanning.  Glutamaten zijn de tegenhanger van GABA. GAbA zegt: rustig rustig, Glutamaten zeggen: Go go go! Op het moment dat glutamaat op de receptor terecht komt, moet eerst de magnesium verdwijnen voordat de actie aan gaat. Wat dus een dempend effect heeft. Ik heb wel gelezen dat te vaak magnesium nemen ook kan lijden tot gewenning in je lichaam, waardoor je lichaam zelf minder magnesium uit voedsel gaat opnemen. Op  het moment dat je dan stopt met magnesium nemen, zijn er verhalen bekend van mensen die in ontwenning terecht kwamen, als van een benzo. Dan heb je dus ineens een acuut magnesium tekort. Wees dus enigszins voorzichtig en wissel af met magnesium rijk voedsel te vermeerderen in je voeding, zoals bijvoorbeeld mijn favorieten: donkere chocolade ( jaja!!) bananen, noten, vette vis, veel groene bladgroenten etc. Als je deze dingen veelvuldig eet is af en toe ook bijvoeden met een supplement ( hoop ik) minder bepalend voor je lichaam. 

Mijn waarschuwing is het belangrijkste... Het feit dat mijn arts het mij nu ook laat slikken, zegt niet dat hij echt weet wat hij doet. Dat ze niet snappen hoe ziek je bent van ontwenning is een feit en dat ze denken dat magnesium geen kwaad kan, wil voor mij niet zeggen dat het zo is, gezien de mensen die er wel last van hebben gekregen toen ze willen stoppen met suppletie.

Ja idd. Dat geldt bvb met metasleep ook. Maar eerlijk gezegd... ik persoonlijk neem liever magnesium dan diazepam om af te bouwen. Ik kan toch niet goed eten nu. Ik ben alleen en moet het alleen doen, niemand die eten voor me zou maken haha. 

Sommigen drinken alcohol om te demoen. Niet doen! 

Wie weet is magnesium gewoon placebo voor me. Ach binnen paar weken vergeet ik ze toch te nemen. Maar alle beetjes helpen, en ik ben eigenlijk iemand die nooit medicatie neemt. Maar omdat ik moest doorwerken en doordoen van mn ex tijdens burnout ben ik in de benzoval getrapt door de sociale druk mbv de arts he. Doet me wat denken aan Avicii... overstressed en moeten blijven doorzetten. Zijn reportage was voor mij iig een eye opener.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Daar ben ik weer even. Dagprogramma afgelopen, visite weg, dus nu weer even tijd om bij te lezen.  

Ik slik al jaren 15 mg mirtazapine voor t slapen, maar hier slaapt iedereen bagger en ik dus ook, en heb ik na een week prometazine (anti-allergiemiddel) en risperdal (ap) erbij gekregen en slaap ik weer als een trein. Alleen de hele week al als een zombie over de gangen hier, bijwerkingen. Dus vannacht voor t eerst een halfje risperdal.

En morgen start ik met lexapro , ad. Ook vast weer hele fijne bijwerkingen van, dus vandaar dat ik nog even blijf. De hoop is idd dat ik hierdoor iets meer rust vind en de scherpe randjes eraf gaan. En dan gewoon met z'n allen op vakantie. Daar werken we naartoe in ieder geval. En na de vakantie gaan we pas afbouw lorazepam bespreken. 

Metarelax gebruik ik trouwens ook. Heb ook t gevoel dat t wel iets doet, dus ga ik er maar mee door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...