bolletje Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 (bewerkt) Moghu mensen, K.N.M. Dit is de advertentiehttps://www.marktplaats.nl/a/diversen/levensmiddelen/m1300786580-melkkefir.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr Kijk maar eens. Ze heeft ook waterkefir. Kijk maar bij meer advertenties van haar. Ze noemt zich Petra. Mensen ik ben weg. Was nog ff blijven liggen. Toen was het in ene veel te laat Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. 11 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Goedemorgen! 5 weken vakantie is van start gegaan. Gisteren bij de psychiater geweest. AD wordt met 10mg verhoogd. Met de diazepam mag ik zelf bepalen hoe snel ik die afbouwd, de laaste 2 mg moesten wel uitsluipend worden gestaakt zei de psychiater. Ik maak van de 5 weken vakantie goed gebruik om wat grotere stappen te zetten. Heb 6 weken op 8mg gestaan en de laaste anderhalve week geen klachten meer . greetz Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 2 uur geleden zei Deligaf1: Goedemorgen! 5 weken vakantie is van start gegaan. Gisteren bij de psychiater geweest. AD wordt met 10mg verhoogd. Met de diazepam mag ik zelf bepalen hoe snel ik die afbouwd, de laaste 2 mg moesten wel uitsluipend worden gestaakt zei de psychiater. Ik maak van de 5 weken vakantie goed gebruik om wat grotere stappen te zetten. Heb 6 weken op 8mg gestaan en de laaste anderhalve week geen klachten meer . greetz Succes @Deligaf1! hoop dat het helpt dat de ad verhoogd wordt. Succes met verder afbouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Hoera! Gisteren zonder slaappil en enkel op Dia ingeslapen! Wel rommelig geslapen. Steeds wakker (keer of 5) en nu zo duf als een kanarie. Morgen belt de arts van het ggz weer. Ze belde maandag ook, na de eerste nacht. Ze wilde meteen as donderdag een tablet eraf halen als het toch zo goed ging. Maar hoe kun je dat nou zeggen na 1 nacht? Ze gaf wel aan dat ik het tempo bepaal. Dus ze wacht maar mooi een week met omzetten. Ik wil eerst weer een beetje energie hebben en me geen slappe pop voelen. (Stabiliseren) En dan zien we wel verder,... Verder gaat de renovatie van de flat vrolijk door. Wat een herrie maken die gasten zeg! Voor de kerst is het klaar (hoop ik.....) maar wel 4 mnd in de zooi en herrie zitten. 27 aug. beginnen ze met de binnenkant van de woningen. Nu zijn ze vooral met de ramen en de gallerij bezig (komt een coating op) En na de bouwvak komt er ook een coating op mijn balkon. Kan ik eerst het tuinstel "even" weg zetten (waar dan??) want ze gaan ook asbest verwijderen. Dit was Brandpunt! Goedemiddag Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 @Kaida74 Dankje,sinds dat ik AD slik merk ik wel dat het beter gaat met me. Ik sta er ook wat sterker mee in me schoenen met afbouwen. Jou begin dosis met afbouwen is 25mg? Is het trouwens nog gelukt met de schengen verklaring? Ik had die ook destijds ook moeten aanvragen voor een vakantie naar Aruba. Mijn medicijnen paspoort stond erin met de gegevens van mijn arts en een handtekening daarvan. En ben ook wel eens zonder schengen verklaring naar het buitenland gevlogen. Het ligt er denk ik ook aan hoeveel je meeneemt. Anyway het is toch altijd beter te doen dan het niet te doen. En als je op vakantie bent ga je hopelijk toch niet afbouwen met de dia? Dan kan je beter even genieten van je vakantie in frankrijk. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden