Nietmeer Geplaatst 11 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Zo is het Spirit, alle mogelijkheden toelaten. Wie weet komt er iets fijns uit voor jou. Ik heb gesport onder begeleiding vandaag, nou ja meer niet gesport kan ik wel zeggen. Mocht niet eens Ff lekker hard bewegen......, maar toch was het wel oké. Heb nu yoga oefeningen om thuis te doen. Ben hard naar huis gefietst dus toch nog gesport Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Vandaag te horen gekregen dat ik andere woning toegewezen heb gekregen. Erg veel zin in. Gelukkig genoeg hulp bij de verhuizing. Fijn dat je goed kan praten met je psycholoog spirit. Lars, Lika en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Fijn @Antoinnette het lijkt heel goed met je te gaan hou vast. Hier ziek in bed Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Bah Lars! Stekte en beterschap vooral. Wat heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 (bewerkt) Van harte @Antoinnette. Wat fijn dat je zo goed gaat! 11 juli 2018 bewerkt door Lika Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 En hier is het dagpact weer geslaagd Best trots op want bij de Griek geweest en zelfs de ouzo laten staan Lars beterschap en Antoinette gefeliciteerd Antoinnette en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 11 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Lekker bezig Rapilos! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 Supergoed @rapilos! Beterschap @Larsgriepje? @Antoinnette gefeliciteerd. Ik heb vanavond veel teveel ijs gegeten. En er lekker van genoten Antoinnette en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden