Blanca Geplaatst 5 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2018 hallo allemaal, Slik sinds maandag Campral maar merk er nog weinig van... Hebben jullie ervaring hiermee duurt het een paar dagen totdat het een beetje is ingewerkt en trek verdwijnt? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Myle en Briba reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2018 Ik ken dit spul niet maar ik lees dat het weinig effectief is als je niet gestopt bent met drinken: https://www.drugs.com/campral.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blanca Geplaatst 5 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2018 Thanks for de info Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2019 Op 5-7-2018 om 09:09 zei Blanca: hallo allemaal, Slik sinds maandag Campral maar merk er nog weinig van... Hebben jullie ervaring hiermee duurt het een paar dagen totdat het een beetje is ingewerkt en trek verdwijnt? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb zeker een halfjaar Campral gebruikt. Op mij had dat weinig effect.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Ik ben vandaag begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden