Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 4-7--2018

Aanbevolen berichten

Morgen allemaal!

Weer een lekkere warme dag :) Helaas is de psychiater nog steeds ziek. Vrijdag wel een afspraak bij de spver staan hopelijk kan die nog iets betekenen voor een verhoging van de AD.

Deze week als het lukt nog 3 uurtje werken en dan zit mijn werk week er ook nog op. Dan nog een week en dan is het officieel vakantie :) 

En zijn er van jullie nog die ergens op vakantie gaan? Helaas is mijn reis naar Rusland naar volgend jaar geplaatst. 

Een zonnige dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag lieverds!

Ik heb best een aardige nacht gehad. Alleen werk ik ruw uit mijn slaap gehaald, omdat ze aan het renoveren zijn. Nu eerst het voorraam eruit en na de zomervakantie gaan ze verder.... De hele flat wordt aangepakt. Het is een imponeren gezicht om te zien hoe zo'n hijskraam een raam van 300 kilo lift en naar de 8ste verdieping brengt. En het oude raam eruit haalt en in de glasbak kapot laat kletteren. Wat een lawaai geeft dat!!!!!!! 1 keer is leuk, maar als je dat elk uur hoort gaat de lol er snel af. Ook zijn ze de ventilatiegaten verder open aan het boren. En dat gaan ze dus morgen allemaal bij mij doen..... Neeee.......! Zo'n geen zin in! Bah Bah! Maarja, het wordt er beter op. Dus ff doorbijten. (tot de kerst. Dan moet de hele flat klaar zijn.....) Ze komen ook nog binnen renoveren. 2 weken lang bouwvakkers in mijn huis. Katten noodgedwongen in het pension, arme beessies worden anders net zo gek als hun baasje ;) 

Zo, ik ga weer naar de GGZ arts. latersssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Goeiemiddag lieverds!

Ik heb best een aardige nacht gehad. Alleen werk ik ruw uit mijn slaap gehaald, omdat ze aan het renoveren zijn. Nu eerst het voorraam eruit en na de zomervakantie gaan ze verder.... De hele flat wordt aangepakt. Het is een imponeren gezicht om te zien hoe zo'n hijskraam een raam van 300 kilo lift en naar de 8ste verdieping brengt. En het oude raam eruit haalt en in de glasbak kapot laat kletteren. Wat een lawaai geeft dat!!!!!!! 1 keer is leuk, maar als je dat elk uur hoort gaat de lol er snel af. Ook zijn ze de ventilatiegaten verder open aan het boren. En dat gaan ze dus morgen allemaal bij mij doen..... Neeee.......! Zo'n geen zin in! Bah Bah! Maarja, het wordt er beter op. Dus ff doorbijten. (tot de kerst. Dan moet de hele flat klaar zijn.....) Ze komen ook nog binnen renoveren. 2 weken lang bouwvakkers in mijn huis. Katten noodgedwongen in het pension, arme beessies worden anders net zo gek als hun baasje ;) 

Zo, ik ga weer naar de GGZ arts. latersssss

@Kaida74 hier ook beide buren zijn aant renoveren en in September krijgen we een nieuwe badkamer. Hoe was het bij de GGZ arts geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

hier ook beide buren zijn aant renoveren en in September krijgen we een nieuwe badkamer. Hoe was het bij de GGZ arts geweest?

Oh joepie @Deligaf1, zit je ook op te wachten.... 

Hoe was het bij de GGZ arts... pfff lastig. Want we zitten te dubben wanneer we nou écht af kunnen gaan bouwen. Haar vakantie (van de arts) en de mijne sluiten aan, dus zien we elkaar in die tussentijd niet. Maar dat is wel de periode dat de bouwvak vakantie start en in de week dat wij weg gaan, gaan ze beginnen met renoveren. Dus 1 week minder in de herrie ;) Als ik een beetje goed uitgerekend heb dan zijn ze in september bij mij aan de beurt. (2 weken lang)

Het leek mijn arts ''handig'' om komend weekend te beginnen met afbouwen. 20 mg diazepam (ze pakte te A.M er bij, waarvoor ik haar een dik compliment gaf, omdat ik hier ook wel anders lees) en 1 zopiclon. Ze zei dat ik er waarschijnlijk niks van ging voelen, omdat ik een torenhoge tolerantie heb opgebouwd in die 10 jaar. Maandagmiddag om half 5 belt ze me om te vragen hoe het is gegaan de eerste nacht op diazepam. Ben heel benieuwd, maar zit meer in de stress (adrenaline raast door mijn lijf) voor morgen als ze mijn voorraam komen vervangen. Bizar gewoon wat een rommel en een herrie dat geeft. Ik heb een filmpje op mijn telefoon staan, maar dat kan ik hier niet uploaden. Anders hadden jullie mee kunnen "genieten" van het gerinkel en gekletter ;) Ze zijn ruim 2 uur bezig in mijn huis en ik denk dat ik me op mijn slaapkamer terug trek met mijn katten (die arme beessies zitten ook in de stress), tv aan, laptop mee.  En als ze klaar zijn dan geven ze maar een gil.

Ik heb ook een uitnodiging van het UWV gekregen voor volgende week woensdag. Die moet ik afzeggen van mijn arts, want ik moet ervoor naar Arnhem en met Dia in mijn lijf, zo kort nog, mag ik geen auto rijden. Ze vindt me sowieso niet in staat om te werken. Dat gaat ze schriftelijk bevestigen aan het UWV. Dus die druk probeer ik een beetje los te laten. Ik wil me richten op herstel, niet op stress.

Zo, de laatste dingen zijn voorbereid voor morgen. De bouwvakkers kunnen komen! Ik duik mijn mandje in..... Truste lieve lotgenoten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Ey187:

Hallo,

wat voor ondervinden jullie psychische bij gebruik oxazepam?.

Groet.

Ik (en mijn omgeving ;) ) merk(en) dat ik opvliegeriger ben dan anders. Maar dat kan ook door slaapgebrek en stress komen. Maar de oxa maakt het er niet beter op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Ey187:

Hoi @Kaida74

bedoel je meer naar het boze/agressieve toe?.

ik zelf merk gewoon dat ik mijzelf niet meer ben.uitwerking de raarste gedachtes, plus dat ik mij soms echt een marsman voel op deze wereld, en dat ik niet mee doe, gevoel is moeilijk uit te leggen.

Nee dat niet. Meer dat ik opvliegeriger ben. Dingen verkeerd begrijp en dan fel reageer. Zo ben ik normaal gesproken niet. Maar zoals jij je voelt, voel ik me (gelukkig) niet. Sterkte joh! Bel anders voor de zekerheid je arts als je je zorgen maakt. Wij zijn geen artsen, maar lotgenoten met veel ervaring ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kaida74:

Oh joepie @Deligaf1, zit je ook op te wachten.... 

Hoe was het bij de GGZ arts... pfff lastig. Want we zitten te dubben wanneer we nou écht af kunnen gaan bouwen. Haar vakantie (van de arts) en de mijne sluiten aan, dus zien we elkaar in die tussentijd niet. Maar dat is wel de periode dat de bouwvak vakantie start en in de week dat wij weg gaan, gaan ze beginnen met renoveren. Dus 1 week minder in de herrie ;) Als ik een beetje goed uitgerekend heb dan zijn ze in september bij mij aan de beurt. (2 weken lang)

Het leek mijn arts ''handig'' om komend weekend te beginnen met afbouwen. 20 mg diazepam (ze pakte te A.M er bij, waarvoor ik haar een dik compliment gaf, omdat ik hier ook wel anders lees) en 1 zopiclon. Ze zei dat ik er waarschijnlijk niks van ging voelen, omdat ik een torenhoge tolerantie heb opgebouwd in die 10 jaar. Maandagmiddag om half 5 belt ze me om te vragen hoe het is gegaan de eerste nacht op diazepam. Ben heel benieuwd, maar zit meer in de stress (adrenaline raast door mijn lijf) voor morgen als ze mijn voorraam komen vervangen. Bizar gewoon wat een rommel en een herrie dat geeft. Ik heb een filmpje op mijn telefoon staan, maar dat kan ik hier niet uploaden. Anders hadden jullie mee kunnen "genieten" van het gerinkel en gekletter ;) Ze zijn ruim 2 uur bezig in mijn huis en ik denk dat ik me op mijn slaapkamer terug trek met mijn katten (die arme beessies zitten ook in de stress), tv aan, laptop mee.  En als ze klaar zijn dan geven ze maar een gil.

Ik heb ook een uitnodiging van het UWV gekregen voor volgende week woensdag. Die moet ik afzeggen van mijn arts, want ik moet ervoor naar Arnhem en met Dia in mijn lijf, zo kort nog, mag ik geen auto rijden. Ze vindt me sowieso niet in staat om te werken. Dat gaat ze schriftelijk bevestigen aan het UWV. Dus die druk probeer ik een beetje los te laten. Ik wil me richten op herstel, niet op stress.

Zo, de laatste dingen zijn voorbereid voor morgen. De bouwvakkers kunnen komen! Ik duik mijn mandje in..... Truste lieve lotgenoten!

Succes met het afbouwen kaida! Ik zit te wachten dat ik groen licht krijg van de psychiater. Morgen wel naar de spver toe, mijn idee was om de AD te verhogen tijdens de afbouw naar 20mg en dan de Dia afbouwen. Ik heb uitgerekend 5 weken vakantie en wil ook even wat grotere sprongen maken. 3 of 4 mg eraf. Als ik weer aant werk ben dan taper ik weer rustig verder met 0,5mg in de 14 dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Ey187:

Hoi @Kaida74

bedoel je meer naar het boze/agressieve toe?.

ik zelf merk gewoon dat ik mijzelf niet meer ben.uitwerking de raarste gedachtes, plus dat ik mij soms echt een marsman voel op deze wereld, en dat ik niet mee doe, gevoel is moeilijk uit te leggen.

@Ey187 Dit kan idd voorkomen laast hadden we het hier nog over. Over opdringerige/indringingde gedachtes. Wat mij helpt is ga er in mee en maak zo gedachte gewoon belachelijk lach er om,er tegen vechten heeft geen nut. 

Dat marsman gevoel is dat meer een gevoel van depersonalisatie of derealisatie? Het gevoel dat je er niet bent maar toch wel? Of dat alles vreemd om je heen is? Dit kan komen door dat je te snel afbouwd maar gaat ook weer weg. Het staat ook allemaal in de Ashton Manual beschreven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...