Ey187 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Hallo, ik stel mij even voor ben Eddy en ben net nieuw op het forum.wil even het 1 en andere vragen over oxazepam. ik heb sinds een paar maanden oxazepam van het merk accord.ik merk eigelijk weinig van als ik het in heb genomen, maar ik merk wel bijwerkingen(afkick)down/agressief/vervreemd/hoofdpijn. wie herkent dit?. dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 2 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2018 Hallo @Ey187 Welkom op het forum! Hier vind je lotgenoten en in de rubriek ditjes en datjes, dageraad hebben we elke dag een ''huiskamer'' Daar delen we hoe het met ons gaat en kletsen we ook over het gewone leven. Even over de oxa: ja klopt! Als je de bijsluiter leest zul je zien dat het bekende bijwerkingen zijn. Wil je af gaan bouwen, dan je je hier hebt aangemeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 3 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Hoi Kaida74 ja klopt wil ook afbouwen.Ik kom zo wel even bij ditjes en datjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kzegmaarzo Geplaatst 15 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2018 Wat benzo's onder andere doen met je lichaam is dat ze zorgen voor de onttrekking van diverse vitaminen en mineralen. Daarnaast remmen ze de aanmaak van melatonine. Dat kan klachten geven, bijwerkingen genaamd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden