Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 16 juni

Aanbevolen berichten

Mogge allemaal,

Ik zie dat de huiskamer nog dicht zit, het deurtje heb ik zojuist opengezet. 

Wat onrustige nacht gehad, niet persé slecht maar wat rommelig geslapen. Nu even de hardloopschoenen aangetrokken voor een loopje in de polder.
Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Gisteren avond kwam er een wave over mij heen  bij de barbeque waar ik was pfieuw. Echt z’n derealisatie gevoel het hield gelukkig niet zo lang aan. De waves worden gelukkig steeds korter van duur en minder heftig. :) Voor de rest heb ik als een os geslapen de klok rond. 

Fijne weekend verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen, even niks van me laten horen....Vandaag 2 weken en 1 dag gestopt. De ochtenden zijn best wel trillerig en t valt pittig maar we zetten door... Wens jullie allen een fijne dag. 

bewerkt door Toffee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Dis:

Heel normaal. Ik ben in de ochtend ook het slechts. Later op de dag gaat het beter. Drink geen koffie en eet goed vooral in de ochtend. Een beetje vet beleg (eitje gebakken met reepje bacon en een banaantje) doet mij goed. Ben vanaf vier maart van 40 mg diazepam naar 8,5 mg gegaan. Het is niet gemakkelijk, maar het gaat. Succes en hou vol! @Toffee

respect Gerard!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎16‎-‎6‎-‎2018 om 16:26 zei Dis:

Heel normaal. Ik ben in de ochtend ook het slechts. Later op de dag gaat het beter. Drink geen koffie en eet goed vooral in de ochtend. Een beetje vet beleg (eitje gebakken met reepje bacon en een banaantje) doet mij goed. Ben vanaf vier maart van 40 mg diazepam naar 8,5 mg gegaan. Het is niet gemakkelijk, maar het gaat. Succes en hou vol! @Toffee

Het Gerard, @Dis, je inspireert mij! Vanavond frites met loempia gegeten, heerlijk! Verstandig? Och....

Bananen zitten overigens vast inj mijn voedingsschema en ook bij dadels, vijgen en blauwe bessen heb ik een goed gevoel. 
Mijn wederhelft is dol op pasta (ik ook), maar dat is dan weer minder. Zolang het maar flink wordt doorspekt met groenten is het goed te doen. 
Het is mij wel duidelijk dat goede voeding heilzaam is, als ik een weekend te slecht of te veel eet is het vanaf maandag doorgaans gewoon een paar dagen mis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...