Spring naar bijdragen

onze h.kamer 9-6-2018

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve strijders,

Spreuk voor vandaag. GEEF NOOIT OP. Speciaal voor Deligaf;) Kom op kerel.

Vannacht wat last gehad van m'n kakement, daar hebben ze gisteren nogal aan zitten raggen en beitelen. Vandaag druk omdat ik morgen op een markt sta met kaarten en sieraden.

Ben zooooo benieuwd of mensen geld willen geven voor mijn eigen gemaakte spulletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieve strijders,

Spreuk voor vandaag. GEEF NOOIT OP. Speciaal voor Deligaf;) Kom op kerel.

Vannacht wat last gehad van m'n kakement, daar hebben ze gisteren nogal aan zitten raggen en beitelen. Vandaag druk omdat ik morgen op een markt sta met kaarten en sieraden.

Ben zooooo benieuwd of mensen geld willen geven voor mijn eigen gemaakte spulletjes.

Ga je weer je eigen kaarten kopen, @bolletje;)

Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga voor het eerst m'n eigen kaarten die ik thuis heb gemaakt, verkopen Cyclad. Vorige week waren het ook mijn kaarten maar die heb ik op de bezigheid gemaakt samen met anderen. Het geld wat we daar mee verdienen daar worden uitstapjes mee gemaakt.

Het is zo leuk als mensen geld geven voor jouw eigen gemaakte spullen. Ja ik heb wel wat schilderijen verkocht vroeger, maar dit is ook spannend. Ik ben in staat om, als iemand een kaartje koopt bij mij ze er nog een extra cadeau te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag alle,

Het gaat niet goed met me, heb last van paniekaanvallen en alles om mij heen begint vreemd te worden. Net de crisis dienst van het GGZ gesproken: Ze zeggen dat het komt omdat de bedrijfsarts z’n druk op mij legt omdat ik aan het werk moet en ik hier z’n hoop stress en spanning van ervaar dat mijn ontwenningsverschijnselen erger worden.

Het advies: Gewoon op 8mg blijven staan, en extra seroquel van 25mg het weekend gebruiken. 

Ik vroeg ook of er nog een ander middel mij kan helpen met het afbouwen met de Diazepam. Dat konden ze mij op dit moment niet bij helpen. Dat moest bij de behandelde arts. Ik gebruik naast diazepam 100mg seroquel. Jullie misschien nog adviezen?

bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow. Das mooi kloten..... snap heel goed dat je extra spanning hebt van dat belachelijke advies van de bedrijfsarts. Die snappen echt niet wat een dergelijk advies met iemand kan doen. 

Ik hoop dat de extra Seroquel je helpt. Ik wou dat ik het advies voor je zou hebben dat je er voor nu bovenop kan helpen, maar helaas. Ik hoop dat je het vol kunt houden tot maandag en dat je arts de oplossing heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...