bolletje Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Moeder Theresa was ook niet op een dag gebouwd. Heu er klopt iets niet maar K.N.M. vergeet jezelf niet lieverd. Soms hebben situaties tijd nodig om te herstellen. Ik ben zo vaak gewaarschuwd dat, als ik mezelf niet eerst verzorg, ik nooit anderen goed kan helpen. Mijn psych. heeft ooit gezegd, Moeder Theresa zorgde eerst dat zijzelf toppie was en kon toen op de juiste manier mensen helpen. Jij en ik moeten heel erg opletten dat we onszelf niet helemaal weg cijferen of weggeven en een ander belangrijker vinden, want zoveel geven dat jezelf helemaal nul energie overhoud, (wat bij mij heel veel gebeurd is) is heel slecht voor jezelf. Zo ik ga aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 4 uur geleden zei bolletje: Jij en ik moeten heel erg opletten dat we onszelf niet helemaal weg cijferen of weggeven en een ander belangrijker vinden, want zoveel geven dat jezelf helemaal nul energie overhoud, (wat bij mij heel veel gebeurd is) is heel slecht voor jezelf. Heel goed punt @bolletje! De tip die ik bij een ggz opname heb gekregen is: Wees je eigen beste vriendin. Dus wat zou je doe als jij je eigen beste vriendin zou zijn? Lief zijn, verzorgen, verwennen, etc... Knuffel voor jullie beiden @Kannietmeer en Bolletje. Jullie zijn kanjers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 Goedemorgen! lekker weertje weer vandaag:) De ontwenningsverschijnselen zijn al weer wat minder geworden gelukkig. Morgen het slechte nieuws bij de hobbydokter (bedrijfsarts) zeggen dat de afbouw van 6 weken een 6 maanden plan wordt. Het staat mooi op papier. Dit keer is hij mooi matroos op het schip. Straks weer lekker gaan vissen en lekker ontspannen boekje erbij enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 7 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 “No Matter How Many Mistakes You Make Or How Slow You Progress, You Are Still Way Ahead Of Everyone Who Isn’t Trying” (Tony Robbins) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2018 1 uur geleden zei Kaida74: Heel goed punt @bolletje! De tip die ik bij een ggz opname heb gekregen is: Wees je eigen beste vriendin. Dus wat zou je doe als jij je eigen beste vriendin zou zijn? Lief zijn, verzorgen, verwennen, etc... Knuffel voor jullie beiden @Kannietmeer en Bolletje. Jullie zijn kanjers! Dank je wel lieverd. Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden