Spring naar bijdragen

onze h. kamer 7-6-2018

Aanbevolen berichten

Moeder Theresa was ook niet op een dag gebouwd. Heu er klopt iets niet maar K.N.M. vergeet jezelf niet lieverd. Soms hebben situaties tijd nodig om te herstellen.

Ik ben zo vaak gewaarschuwd dat, als ik mezelf niet eerst verzorg, ik nooit anderen goed kan helpen. Mijn psych. heeft ooit gezegd, Moeder Theresa zorgde eerst dat zijzelf toppie was en kon toen op de juiste manier mensen helpen. Jij en ik moeten heel erg opletten dat we onszelf niet helemaal weg cijferen of weggeven en een ander belangrijker vinden, want zoveel geven dat jezelf helemaal nul energie overhoud, (wat bij mij heel veel gebeurd is) is heel slecht voor jezelf.;)

Zo ik ga aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Jij en ik moeten heel erg opletten dat we onszelf niet helemaal weg cijferen of weggeven en een ander belangrijker vinden, want zoveel geven dat jezelf helemaal nul energie overhoud, (wat bij mij heel veel gebeurd is) is heel slecht voor jezelf.

Heel goed punt @bolletje! De tip die ik bij een ggz opname heb gekregen is: Wees je eigen beste vriendin. Dus wat zou je doe als jij je eigen beste vriendin zou zijn? Lief zijn, verzorgen, verwennen, etc... Knuffel voor jullie beiden @Kannietmeer en Bolletje. Jullie zijn kanjers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

lekker weertje weer vandaag:)

De ontwenningsverschijnselen zijn al weer wat minder geworden gelukkig. 

Morgen het slechte nieuws bij de hobbydokter (bedrijfsarts) zeggen dat de afbouw van 6 weken een 6 maanden plan wordt. Het staat mooi op papier. Dit keer is hij mooi matroos op het schip. 

Straks weer lekker gaan vissen en lekker ontspannen boekje erbij enzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Heel goed punt @bolletje! De tip die ik bij een ggz opname heb gekregen is: Wees je eigen beste vriendin. Dus wat zou je doe als jij je eigen beste vriendin zou zijn? Lief zijn, verzorgen, verwennen, etc... Knuffel voor jullie beiden @Kannietmeer en Bolletje. Jullie zijn kanjers!

Dank je wel lieverd.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...