Spring naar bijdragen

Maandag 4 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Reacher:

Hoi @Francoise waarom n depri dag?

Tja moeilijk uitleggen zonder in detail te treden . Ik heb een keuze moeten maken, die denk ik op de lange termijn beter voor me is , maar nu niet zo aanvoelt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei spirit:

Dagpact:

Lars

Rosa

Francoise 

Ridder

Kohtje

Bor

Spirit

 

Bor, ik heb met je te doen. Ik had gisteren dat gevoel al, toen ze met z'n allen binnen kwamen stuiven..

Nu willen ze de kleine vanavond laat pas ophalen, omdat ze leuke dingen willen doen met de oudste. 

Daar trapt Oma dus niet in, ik vind het genoeg zo. Ik heb de buggy niet, ik kan dus nergens heen en zit aan huis gebonden. Geen zin in.

Dan nemen ze de kleine maar gewoon mee, ze hebben een dubbele buggy..

Voel langzaam maar zeker weer steeds meer stress opkomen, met alle gevolgen van dien. Voel me opgefokt en heb het warm.

Waarom moet dit altijd zo? 

 

 

Nou @spirit, heb met je te doen . Grenzen aangeven meid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja @spirit de ene keer vind je het een beetje misbruik maken van je de andere keer vind je het geweldig en vind je het totaal niet erg. Persoonlijk vind ik dat je wel veel moet oppassen maar goed als jij dat leuk vind en de kinderen er geen moeite mee hebben. Mijn kleinkinderen gaan 2 dagen naar de kinderen opvang en 1 dag naar mijn ex omdat mijn dochter 3 dagen werkt. Dan heel enkel eens een keer een oppas nodig maar alleen als het echt noodzaak is. Denk dat mijn dochter het niet eens fijn zou vinden ze vind drie dagen meer dan genoeg. Werkt jou schoondochter ook? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

Moe vandaag vreselijk moe. Op zich wel aardig geslapen maar toch gesloopt vandaag.

Liefje was vrij alleen even gechat. Wandelingetje was alleen.:(

Nou ja het is niet anders. Nu lekker eten en op de bank.

11.000 stappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moe, moe, moe. Met name door het eigen gezeur in mijn hoofd. was een druk dagje, maar okay. ga lekker naar bed nu. Ik ben er wel achter dat ik eigenlijk voor een groot deel met leven (en dan vooral het aanvaarden van het leven, aanvaarden van verantwoordelijkheid )moet beginnen waar ik ben geeindigd toen ik een jaar of 22 was. zoiets....nou ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...