Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 30-5-2018

Aanbevolen berichten

Morgeu allen,

Voor t eerst sinds jaren weer eens uren wakker gelegen s nachts. Gevoel weer helemaal af te glijden. Gisteren ook de hele dag drama. Zit er sterk over te denken vandaag de lora toch weer op te hogen om me iets beter te voelen. Nu raak ik door de negativiteit alleen maar verder in de put. Dacht aan 0,25 ipv de 0,14 waar ik al een week op zit. En morgen. toch eens even heeeel goed met de psychiater bespreken. 

Dis, wat goed dat je mensen gaat helpen. Hoewel ik al 3,5 jaar niet meer werk ben/was ik ook jurist (arbeidsrecht) Tijdens redelijke periodes ben ik me aan t bedenken wat ik nu eigenlijk precies wil en laat schuldhulpverlening nu toevallig een van de ideeën zijn, haha. Maar ben helaas nog lang niet zover dat ik überhaupt iets kan doen. In ieder geval heel veel succes en plezier ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ondanks de warmte ook goed kunnen slapen, Ik voel me alleen de hele tijd zo opgefokt en woedend. Dadelijk ga ik effe hout zagen met de kettingzaag voor wat afleiding en alst mooi weer blijft savonds een wandeling in het bos maken.

Fijne Dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

De nacht was goed op zich. Heb alleen vreselijke last van hooikoorts. Dat heb ik altijd wel een paar dagen in mei/juni, maar leuk is anders. 

Eens kijken wat we vandaag gaan doen. Waarschijnlijk niet al te veel met deze temparturen. Gelukkig wordt het vanaf vrijdag iets minder warm, max 25 graden vind ik prima. Zoals het gisteren was hoeft het voor mij niet. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dis:

Goedemorgen allemaal, hier is het al een lekkere 21 graden. Vandaag rustdag! Niet helemaal, ik ga me verdiepen in de schuld-hulpverlening. Ik heb tenenkrommende ervaringen van mensen gehoord, die van de regen in de drup zijn gekomen. Ik heb besloten om twee gevallen te accepteren en die mensen te helpen zonder eigenbelang. Kan ik mijn jarenlang opgedane juridische kennis voor een goed doel inzetten zonder dat het mij over het hoofd groeit, ik ben tenslotte met pensioen gegaan.

Allemaal een fijne dag. :sun:

wat een goed voornemen! Heel veel succes toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dis:

Goedemorgen allemaal, hier is het al een lekkere 21 graden. Vandaag rustdag! Niet helemaal, ik ga me verdiepen in de schuld-hulpverlening. Ik heb tenenkrommende ervaringen van mensen gehoord, die van de regen in de drup zijn gekomen. Ik heb besloten om twee gevallen te accepteren en die mensen te helpen zonder eigenbelang. Kan ik mijn jarenlang opgedane juridische kennis voor een goed doel inzetten zonder dat het mij over het hoofd groeit, ik ben tenslotte met pensioen gegaan.

Allemaal een fijne dag. :sun:

Prima, Gerard! Goed om je opgedane kennis op die manier te benutten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...