Kohtje Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Toch hopelijk niet ergens op de bodem, Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 O, nee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Och, arme Bor. Ontfermt de havenmeester zich nu over je bootje? Kan me voorstellen dat je in de piepzak zit en dat je door alle toestanden "zo stom" bent geweest het dodemanskoord te vergeten. Hoop dat het allemaal goed afloopt. Ligt je bootje ver van je huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 @Bor op een eiland in de stille zuidzee....ik ben dit soort reizen ook niet gewend. Vind vliegen spannend, en kinderen achterlaten al helemaal. Maar als ik er eenmaal ben...tja...dan is het ook wel genieten. Heeft je zoon het naar zijn zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 1 uur geleden zei Bor: ... Ik zou er bijna van aan den drank gaan... Doe niet zo gek, gekkie... je bent al aan de drank en wilt er vanaf of in elk geval onder controle krijgen.. Daarom zit je op dit forum, weet je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Goedemiddag Haha @fleurtje Er is meer gebeurt ja geloof dat ik wel een vriend heb nu. Onzeker blijf ik maar dat moet ik denk ik niet eens zijn. 20.000 stappen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Een 'like' vanwege die 20.000 stappen, Gypsy. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Nee hoor, vanwege je vriend-schap. Veel geluk ermee, 't is je gegund... Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Jammer @Bor vliegangst. Mijn hobby is het niet, maar het heeft me wel al op mooie plekken gebracht. Tja...vliegen is controle los kunnen laten..je overgeven aan...dat vind ik dus wel lastig Ook je kinderen 'loslaten'.. En de gedachten aan wat er allemaal kan gebeuren..hier en daar...de bekende beren zeg maar. Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen.... En ze dan hun eigen ruimte kunnen geven. En je eigen ruimte nemen. Maar ik ga er niet meer van aan de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 En ga zo naar m'n groep..niet aantrekkelijk, de autorit met deze warmte...maar ik ga wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Ik ben ook weer geslaagd voor het Dagpact. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Meld me droog af Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Dagpact geslaagd. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden