Gypsy Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 13 uur geleden zei Jannigje: @Kohtje, daar hoef je geen zorgen over te maken. De gedachten zijn er wel, maar meer is en wordt het niet. Gelukkig maar. @Gypsy, het gevoel van eenzaamheid zit van binnen, dan lukt het me (soms) niet om aansluiting te vinden. Dat is moeilijk ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 11 uur geleden zei Bor: Wat sober voor een koninklijk huwelijk zeg. Volgens mij komen die ringetjes uit de kauwgombollen- automaat en die jurk is vast de vitrage van mn oma nog. Niets bijzonders, behalve die glitters op haar hoofd en die armband van haar natuurlijk. Nu vind ik het ook niet echt een bijzondere mooie vrouw maar haar man is ook niet echt knap. Eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Nog droge afmelding van gisteren lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 12 uur geleden zei Lika: Ik krijg het heen en weer van mezelf. Nou ja. Daar heb ik ook vaak last van . Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden